Detail kurzu

KOMUNIKÁCIA AKO ZÁKLAD ÚSPECHU V PROFESII I. MODUL

AiO Education s.r.o.

Popis kurzu

Získať vedomosti o zákonitostiach interpersonálnej komunikácie, zistiť ako rozvinúť svoje osobnostné predpoklady v komunikácii, naučiť sa modifikovať svoje správanie prostredníctvom odhadu partnera v komunikácii a analýzou jeho typu (extrovert – introvert).

Obsah kurzu

  • Modul komunikačného procesu – podstata komunikácie, aspekty komunikácie
  • Profesionálna komunikácia ako predpoklad primeraného sebavedomia
  • Sebapoznanie a poznanie iných prostredníctvom pozorovania správania
  • Zákonitosti verbálnej a neverbálnej komunikácie, komunikačný model
  • Neverbálna komunikácia – ako čítať neverbálne prejavy ostatných
  • Osobná, písomná, telefonická komunikácia – zásady stručného, jasného vyjadrovania sa, zásady správnej písomnej a telefonickej komunikácie
  • Osobnosť a komunikácia , typológia, odhad partnera a výber správania
  • Aktívne počúvanie a kladenie otázok ako základ vedenia rozhovoru
  • Otvorené, zatvorené otázky, ich význam a použitie, chyby pri kladení otázok
  • Komunikačné bariéry a chyby pri posudzovaní ľudí
  • Spätná väzba a vyhodnocovanie účinnosti a efektívnosti vzdelávacej aktivity
  • Modelovanie situácií a precvičenie problémových situácií v komunikácii
  • Formy a metódy vzdelávania:
  • Krátke teoretické vstupy, skupinové cvičenia a modelovanie situácií
  • Dotazníkové metódy, brainstorming, video tréning, riadená diskusia, masívna spätná väzba

Cieľová skupina

  • Manažérom na všetkých úrovniach riadenia, ktorí majú záujem zvýšiť svoju efektivitu
Hodnotenie




Organizátor