Detail kurzu
ONE-ON-ONE Vyjednávanie – negotiation skills - pre nákup a obchod
LUMATEL s.r.o.
Popis kurzu
MOŽNOSŤ DOHODY AJ INÝCH TERMÍNOV!
1. Kurz formou ONE-ON-ONE ( lektor+ účastník). Trvanie kurzu: 3 hodiny +Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu). Výber času je možný v doobedňajších ( v čase od 08,00 - 12,30 hod.) , alebo poobedňajších hodinách ( v čase od 13,30 - 19,00 hod.), podľa dohody. Vzhľadom na formát ONE-ON-ONE možnosť individuálneho prístupu, riešenia konkrétnych námetov účastníka.
2. Kurz formou E- LEARNING ( lektor+ účastníci). Maximálne do 12 osôb. Trvanie kurzu: 3 hodiny, alebo 6 hodín +Individuálny rozvojový plán
3. Použité metódy a techniky : modelové situácie, video ukážky , individuálna práca, prezentácia, testy a cvičenia.
- Rozvíjať zručnosti nákupcov a obchodníkov pri vyjednávaní
- Naučiť ako znížiť náklady a zvýšiť zisk firmy
- Identifikovať potrebne zmeny v nákupe a obchodovaní
Obsah kurzu
Úvod: Ako vplýva súčasná situácia (COVID-19) na oblasť vyjednávania.
A. Ako zlepšiť prípravu na vyjednávanie
- získavanie informácií a segmentácia zákazníkov
- príprava pred vyjednávaním a ako získať pozitívny prístup
- stanovovanie cieľov (BATNA, metóda O-P-M)
- stratégia vyjednávania ( WIN-WIN, WIN-LOST, LOST-LOST)
- príprava argumentov, otázok a zvládanie námietok
- protokol, taktika, príprava podmienok na vyjednávanie
B. Správnou komunikáciou získať výhody
- dešifrovanie signálov počas vyjednávania
- verbálna, vokálna a neverbálna komunikácia
- aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, „4 uši“
- NLP – presvedčovacie vzorce
C. Zvládať taktiky a manipulácie pri vyjednávaní
- výber taktík vo vyjednávaní
- manipulatívne techniky ( popis, výhody, nevýhody, použitie )
D. Prečítať typológiu protihráča a využiť ju vo svoj prospech
- problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
- pozičný, kompromisný, principiálny, ústupový, indiferentný vyjednávač
E. Vyriešiť konfliktné situácie počas vyjednávania
- zásady riešenia konfliktov
- ako predchádzať konfliktom
- dvojstupňová metóda riešenia konfliktu
F. Správne rokovať o cene
- zóna dohody a pravidla pri vyjednávaní
- analýza cenového rozhovoru
- informácie 2+1+1
Cieľová skupina
Cieľová skupina účastníkov:
° Nákupca, obchodník
° Manažér
° Vedúci tímu
° Každý, kto chce touto formou zvyšovať efektivitu nákupov
tovarov a služieb vo vlastnej firme
Metodika kurzu:
nácvik reálneho vyjednávania, výklad, riešenie individuálnych a tímových úloh, práca v skupinách, riešenie modelových situácií z reálnej praxe, simulácia vyjednávania, testy na zručnosti a schopnosti účastníkov, prípadové štúdie
Cieľová skupina firiem:
° Výrobné a nevýrobne firmy
° Finančné inštitúcie
° Firmy podnikajúce v službách