Detail kurzu
Profesionálna office manažérka/asistentka
OFFICEzručnosti
Obsah kurzu
- praktické tipy v Exceli a Worde
šablóny, funkcie, vlastné vzorce, klávesové skratky, databázy, hromadná korešpondencia, section break, úprava štýlov...
- základy grafiky v office
naučíte sa vytvoriť lákavú pozvánka či leták na teambuilding, grafické pojmy, a zistíte ako jednoducho si pripravíte profesionálne posty na sociálne siete
- Google drive aplikácie
praktické tipy a možnosti Google kalendára, Gmailu o ktorých ste nevedeli, online aplikácie kedykoľvek k dispozícií, zdieľanie a práca s google dokumentami
- základy HR a legálne povinnosti firmy
povinnosti zamestnávateľa, HR pojmy a zorientovanie v personalistike, náhradné plnenie, chránená dielňa a recruiting
- finančné plánovanie
príprava rozpočtu na konkrétnu udalosť aj na celý rok
- organizovanie eventov od A po Z
ako naplánovať skvelý večierok, konkrétne kroky, tipy na overených dodávateľov
- získate už pripravené HR šablóny
Cieľová skupina
Kurz je vhodný pre všetkých, kto chce zefektívniť svoje pracovné úlohy.
- asistentky
- office manažérky
- recepčné
- mamičky po materskej
- administratívne pozície
- personalisti
- začínajúci podnikatelia
- všetci, ktorí sa chcú naučiť niečo nové
1.5 denný kurz a malé občerstvenie, obed nie je v cene.