Detail kurzu

Profesionálna office manažérka/asistentka

OFFICEzručnosti

Obsah kurzu

  • praktické tipy v Exceli a Worde

    šablóny, funkcie, vlastné vzorce, klávesové skratky, databázy, hromadná korešpondencia, section break, úprava štýlov...

  • základy grafiky v office

    naučíte sa vytvoriť lákavú pozvánka či leták na teambuilding, grafické pojmy, a zistíte ako jednoducho si pripravíte profesionálne posty na sociálne siete

  • Google drive aplikácie

    praktické tipy a možnosti Google kalendára, Gmailu o ktorých ste nevedeli, online aplikácie kedykoľvek k dispozícií, zdieľanie a práca s google dokumentami

  • základy HR a legálne povinnosti firmy

    povinnosti zamestnávateľa, HR pojmy a zorientovanie v personalistike, náhradné plnenie, chránená dielňa a recruiting

  • finančné plánovanie

    príprava rozpočtu na konkrétnu udalosť aj na celý rok

  • organizovanie eventov od A po Z

    ako naplánovať skvelý večierok, konkrétne kroky, tipy na overených dodávateľov

  • získate už pripravené HR šablóny

Cieľová skupina

Kurz je vhodný pre všetkých, kto chce zefektívniť svoje pracovné úlohy.

  • asistentky
  • office manažérky
  • recepčné
  • mamičky po materskej
  • administratívne pozície
  • personalisti
  • začínajúci podnikatelia
  • všetci, ktorí sa chcú naučiť niečo nové
Certifikát Po absolvovaní kurzu získate certifikát Poznámka k cene

1.5 denný kurz a malé občerstvenie, obed nie je v cene.

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať