Detail kurzu
BRATISLAVA - Komunikácia, PR, marketing z praxe aj v štátnej správe
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
Zámer
Zlepšenie a zefektívnenie komunikácie inštitúcií, firiem a organizácii s cieľovou skupinou občanov, klientov, zákazníkov. Profesionalizácia pracovného výkonu. Zvyšovanie prestíže a vytváranie pozitívneho obrazu organizácie, inštitúcie, firmy.
Ciele
Po skončení budú účastníci vedieť ako verejne vystupovať v prospech image a poslanie svojej organizácie, inštitúcie či firmy, naučia sa základných 6 osnov vystúpení, budú mať informácie o formátoch činnosti médií, štruktúre najmä spravodajských formátov a naučia sa pripraviť seba či povereného zamestnanca na vystúpenie, budú mať prípravu na vystúpenie, budú poznať možnosti zvládanie trémy i zvládať námietky a kritiku. Osvoja si základy práce s hlasom. Budú vedieť používať názorné pomôcky a obrázky pri prezentácii.
Obsah kurzu
Rámcový obsah
· Komunikačná stratégia firmy, inštitúcie, organizácie
· Komunikácia a jej zložky, komunikačné zručnosti
· Úvod do rétoriky
· Komunikácia s médiami
· Základné osnovy vystúpenia
· Práca s názornými pomôckami pri vystúpení
· Nácvik vystúpenia
o Zvládanie trémy
o práca s názornými pomôckami, obrázkami, ilustráciami a pod.
o zvládanie námietok, dešifrovanie techniky kladenia otázok
o zvládanie kritiky, negatívna spätná väzba
o image
· Formáty práce s médiami
o tlačové správy
o Tlakové konferencie
o krátky brífingy
o spravodajstvo a jeho štruktúra
· Verejne vystúpenie a príprava naň
o stratégia vystupovania na verejnosti – v ktorých situáciách, kto ako prvý.. následné kroky
o vystupovanie v krízových situáciách
Cieľová skupina
Kurz určený pre vedúcich zamestnancov, personalistov, vedúcich HR oddelení, manažérov, majiteľov firiem, riaditeľov a všetkých ktorých táto problematika zaujíma
V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality