Detail kurzu
Marketingové metódy a stratégie
Paneurópske centrum postgraduálno-odborného rastu (PECPOR)
Popis kurzu
Všeobecným zámerom kurzu je rozvinúť Vaše marketingové vedomosti a zručnosti a bezprostredne ich aplikovať na vytvorenie prijateľného, ale účinného marketingového plánu pre Váš výrobok/službu a pre Vašu firmu.
Môžete očakávať, že:
- nadobudnete znalosť prvkov úspešného marketingového plánu
- pochopíte prinajmenšom 10 marketingových metód a výhody a nevýhody každej z nich
- získate zručnosť vo voľbe marketingových metód, ktoré sú vzhľadom na Váš výrobok alebo službu najefektívnejšie z hľadiska nákladov
- nadobudnete poznatky a zručnosť v aplikovaní analýzy nákladov a návratnosti na Váš plán
- si rozviniete svoje zručnosti prípravou konkrétneho písomného marketingového plánu pre Vašu firmu. Podstata spočíva v tom, že: implementácia Vášho marketingového plánu Vám
prinesie zvýšený objem predaja pri súčasnom zlepšení zisku a s nižšími nákladmi.
Obsah kurzu
Kľúčové témy
- Základné prvky marketingového plánu
- Situačná analýza
- Analyzovanie príležitostí a stanovovanie cieľov
- Sme/môžeme byť jedineční
- Komunikácia prostredníctvom marketingových metód
- Využívanie vstupov zo strany zákazníkov
- Cenotvorba
- Vytváranie marketingového plánu
- Získavanie súhlasu s plánom
- Meranie úspechu a návratnosti
- Opakovanie a zdokonaľovanie procesu
Cieľová skupina
Účastníci môžu byť nováčikmi alebo ostrieľanými profesionálmi v oblasti podnikania, obchodu a marketingu. Všetci majú obvykle tie isté všeobecné ciele – stať sa spôsobilejšími a profesionálnejšími vo svojej práci.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality