Detail kurzu
Ako riešiť konflikty s nadhľadom.
Albisa s.r.o.
Popis kurzu
je naučiť poslucháčov odhaliť, kedy sa blíži konflikt, ako si zachovať nadhľad pri jeho riešení a ako ho vyriešiť k obojstrannej spokojnosti.
A tiež ako riešiť konflikt s osobami, ktoré sa nechcú dohodnúť na priateľskom riešení konfliktu.
Čo ste nám o školení „Ako riešiť konflikty s nadhľadom“ napísali:Nikdy by ma nenapadlo, ako ľahko sa dá dosiahnuť spolupráca, ak viete, čo máte urobiť. Na školení som zistil, že nemusím v práci vždy iba bojovať, ale že môžem riešiť konflikty aj spoluprácou. Miroslav Malý, manažér, TESCO STORES, SR, a.s. Beckov
Na školení som zažil WOW – okamih. To keď som odhalil, že keď zistím záujem protistrany, nemusím riešiť konflikty silou, ale môžem nadviazať priateľskú spoluprácu. Obaja budeme potom oveľa úspešnejší. Peter Zeleňák, manažér, TESCO STORES, SR, a.s. Beckov
Obsah kurzu
Z obsahu školenia:- podstata konfliktu a spôsoby, ako riešiť
- typológia správania človeka v konflikte,
- čo spôsobuje konflikty – sociálne a psychologické zdroje
- princípy riešenia konfliktov, riešenie konfliktu silou a spoluprácou,
- dilema konfliktu – pozície, alebo
- spôsoby riešenia konfliktov a teória
- štýly zvládania konfliktov a podmienky dlhodobého dobrého riešenia
- neverbálna a verbálna komunikácia pri
- faktory podporujúce a tlmiace konflikty, technika JA VÝROKU,
- techniky mediácie a aktívneho počúvania
Viac sa o náplni kurzu dozviete na našej webovej stránke. Tam sa môžete prihlásiť k odberu informácii o nových termínoch kurzu a noviniek týkajúcich sa riešenia konfliktov.
Kliknite prosím na link o štyri riadky nižšie.
Cieľová skupina
Záujemci o osobný rozvoj, manažéri, obchodníci a podnikatelia.
ZĽAVA 30% pri platbe pred uzávierkou 14 dní pred školením. Termín školenia ešte nebol určený? Prihláste sa predbežne už teraz, po vyhlásení termínu Vás skontaktujeme.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality