Detail kurzu

ITIL® v4 Foundation s certifikátom

INBOX SK s r.o.

Popis kurzu

Všeobecné pojmy a definície, ITIL a životný cyklus služby, správa služieb v praxi, kľúčové princípy a modely, Procesy – návrh služieb, prechod služieb, prevádzka služieb, neustále zlepšovanie služieb, funkcie, roly, technológia a architektúra, kompetencie a tréning. Klúčové komponenty ITILu v3: Návrh služieb (Service Design), Prechod služieb (Service Transition), Prevádzka služieb (Service Operation).

Obsah kurzu

Školenie ITIL je trojdňové a realizuje sa formou prezentácií a workshopu, kde môžu účastníci hneď reagovať na prednášanú tému, klásť otázky alebo využívať vlastné príklady z praxe. Takáto forma školenia je veľmi dynamická a zaujímavejšia pre všetkých študentov. Účastníci sa oboznámia so základnými princípami projektového riadenia, budú poznať zásady pre úspešné zavádzanie procesného riadenia ITIL. Študenti sa yoyn8mia so štruktúrou ITIL a kľúčovými komponentami ITIL/u (core proceses). Ku školeniu je poskytovaný oficiálny manuál a ďalšia študijná dokumentácia.

Cieľová skupina

Manažéri a správcovia IT na všetkých úrovniach, prevádzkoví administrátori, manažéri dodávky služieb, pracovníci v oblasti kvality IT, vlastníci procesov riadenia a IT služieb, vedúci a členovia implementačných tímov pre procesy v oblasti ITSM, akíkoľvek ďalší záujemcovia o certifikát ITIL v3 Foundation

Poznámka k cene

Poskytujeme množstevné zľavy od 3 účastníkov

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať