Detail kurzu
Rozvoj kľúčových zákazníkov 1on1
BALANCED s.r.o.
Popis kurzu
Budú vedieť používať nástroje zisťovania spokojnosti
zákazníkov. Naučia sa akým spôsobom je možné podporiť a budovať
harmonicky fungujúce obchodné vzťahy. Ako nenásílne využívať cross- sell
a up-sell v práci zákazníckeho centra?
Obsah kurzu
Osnova kurzu
- komunikácia obchodníka s kľúčovými zákazníkmi - cross - sell + up-sell ako to urobiť nenásilne
- kľúčoví klienti a rôzne prístupy k nim - zisťovanie potrieb kľúčového zákazníka • nástroje sledovania a vyhodnocovania spokojnosti kľúčových zákazníkov
- vytváranie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- riadenie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- návrh optimálnej stratégie riadenia vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- konkurenčné stratégie (ako sa presadiť v konkurenčnom prostredí)
- chyby, ktoré nás môžu pripraviť o kľúčového zákazníka
- kontaktovanie kľúčových zákazníkov (písomne, osobne, telefonicky) • spracovanie osobného plánu (štruktúra) skvalitňovania služieb klientom • vypracovanie plánu udržovania kontaktu s kľúčovými zákazníkmi
Cieľová skupina
Absolventi pracujú v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a zákaznícky servis. Forma e-learningu: 120 min. interaktívna on-line prednáška + diskusia cez platformu: zoom.us (resp. podľa preferencií zákazníka) +účastníci zároveň získajú on-line prístup k cvičebnici +Individuálna konzultácia Skype, Zoom.us (podľa potreby)
Certifikát
ano - poskytujeme
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality