Detail kurzu
Obchodné zručnosti a starostlivosť o zákazníka
MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia
Popis kurzu
Naučiť účastníkov všetky potrebné znalosti na vyhľadanie, oslovenie klientov a úspešné dotiahnutie obchodu až do konca a následnú starostlivosť o zákazníka.
Obsah kurzu
- Psychológia predaja, asertivita v predaji
- Sebapoznanie a sebahodnotenie – zhodnotenie vlastnej sebaprezentácie a pôsobenia na okolie, sebadôvera a sebamotivácia – ich význam pre úspešnosť predajcu
- SWOT analýza vlastných predajných zručností
- Typológie osobností, odporúčania pre správanie sa k rôznym typom zákazníkov, aktívny nácvik
- Obchodný rozhovor – štruktúra a fázy
- Poznanie svojho portfólia zákazníkov, aktívna práca so zákazníckymi údajmi, identifikácia príležitostí na akvizíciu a ďalší predaj
- Manažment regiónu a riadenie obchodných príležitostí s ohľadom na predajné ciele
Shaddowing/koučing
Shaddowing, teda okamžitá spätná väzba je výborná na identifikovanie problémov u zákazníka a na prípravu na školenie. Trénerka individuálne pracuje so zamestnancami, počúva ich predajné rozhovory, dáva im spätnú väzbu a koučing za účelom zlepšenia ich predajných rozhovorov. Shaddowing je možný pred aj po školení, prípadne bez školenia.
Metódy a nástroje našich tréningov:
- Facilitovaná práca v skupinách – úlohy a prípadové štúdie
- Diskusie a zdielanie názorov, výmena skúseností
- Modelové situácie s videonahrávkami a spätná väzba pre účastníkov a prípadne aj shaddowing a následný koučing
- Sprostredkovanie teórie, praktických skúseností a poznatkov lektora formou prezentácie
Cieľová skupina
všetci obchodníci a obchodní vedúci, podnikateliaHodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality