Detail kurzu

Úspešná komunikácia, riešenie konfliktov, asertivita (Komunikácia I)

CeMS, s.r.o.

Popis kurzu

V tomto školení si podrobne rozanalyzujeme našu dennú komunikáciu. Rozoberieme si tému konflikt a budeme odkrývať jeho podstatu tak, aby sme mu mohli v čo najväčšej miere predchádzať. Rozoberieme si pojem asertivita a jej implementovanie do každodenného pracovného života. Poslednou témou bude emočná inteligencia ako dôležitý faktor nášho úspechu v 21.storočí.

Obsah kurzu

  • Verbálna a neverbálna komunikácia - význam a zámer slov, spôsob vyjadrovania pri rozličných situáciách, čítanie a používanie neverbálnej komunikácie
  • Riešenie komunikačných situácií - ako komunikovať v rozličných situáciách z pozície podriadeného alebo nadriadeného pracovníka, práca s faktami a domnienkami
  • Aktívne počúvanie - sústredenie sa na komunikáciu a pochopenie druhej strany, čítanie neverbálneho prejavu, zameranie sa na príčiny
  • Riešenie konfliktov - typy a zdroje konfliktov, etapy vývoja konfliktu, dôsledky neriešených konfliktov, emocionálne prvky konfliktov, ako rozvíjať svoje schopnosti riešenia problémov, identifikácia potenciálnych konfliktov a preventívne opatrenia
  • Asertivita - využitie asertivity pri riešení problémov, tlmenie hnevu, techniky otvorených dverí a selektívneho ignorovania, kritika v asertivite
  • Emocionálna inteligencia - sebauvedomenie, sebaovládanie, sebamotivácia, empatia a sociálne zručnosti, kontexty emocionálnej inteligencie a príklady
Certifikát certifikát o absolvovaní školenia Poznámka k cene

Každý účastník dostane učebné materiály v elektronickej podobe, školenie je ukončené online testom a po jeho úspešnom absolvovaní Vám bude zaslaný elektronický certifikát o absolvovaní školenia.

Hodnotenie




Organizátor