Detail kurzu

Profesionálna komunikácia s komplikovaným zákazníkom

LUMATEL s.r.o.

Popis kurzu

      Použité metódy a techniky : modelové situácie, video ukážky , individuálna práca,  prezentácia, testy a cvičenia.

       Ciele:

  1. Rozvíjať schopnosť komunikácie s komplikovaným zákazníkom
  2. Naučiť ako odhaľovať manipulatívne a agresívne taktiky zákazníka
  3. Správne vyjednávať pod tlakom zo strany zákazníka

Obsah kurzu

  • A. Moderné komunikačné kanály: Efektívna komunikácia v osobnom a digitálnom prostredí

        Rozdiely v osobnej, telefónnej a digitálnej komunikácii
        Verbálna, vokálna a neverbálna komunikácia
        Eliminácia komunikačných prehreškov
        Omnichannel komunikáci

    B. Presvedčivá a asertívna komunikácia

        Asertívne techniky
        Dekódovanie signálov
        Pokročilé aktívne počúvanie
        Presvedčovacie techniky (NLP)
        Empatia ako nástroj

    C. Účinná argumentácia a zvládanie námietok

        Výber správnych argumentov
        Stratégia pre zvládanie námietok
        Prezentácia argumentov
        Reakcie na protiargumenty

    D. Typológia zákazníkov a personalizovaný prístup

        Behaviorálna typológia zákazníkov
        Práca s problémovými zákazníkmi
        Personalizácia prístupu
        Gamifikácia

    E. Riešenie konfliktov počas komunikácie

        Prevencia konfliktov
        Zvládanie konfliktov
        Emočná inteligencia v konfliktoch
        Riešenie v reálnom čase

    F. Reakcie na neférovú komunikáciu

        Identifikácia neférových útokov
        Techniky na neutralizáciu útokov
        Budovanie dôvery

    G. Cross-selling a Up-selling v praxi

        Psychológia predaja
        Techniky cross-sellingu
        Techniky up-sellingu
        Digitálne nástroje

         Nové témy pre obohatenie obsahu

        Hybridná komunikácia: Ako kombinovať osobný, telefonický a digitálny kontakt.
        Zákaznícka empatia: Ako vytvoriť personalizované a empatické komunikačné stratégie.
        Technológie a AI v komunikácii: Ako využiť chatboty a umelú inteligenciu na zlepšenie zákazníckych služieb.
        Kultúrna inteligencia: Ako komunikovať s medzinárodnými zákazníkmi s rešpektom a pochopením.
        Budovanie lojality: Ako získať a udržať dlhodobú dôveru zákazníka.
      
        Moderné prvky a benefity pre účastníkov

        Interaktívne simulácie: Nácvik reálnych situácií s okamžitou spätnou väzbou.
        Digitálne nástroje: Využitie CRM systémov, chatbotov a analytiky na zlepšenie komunikácie.
        Prípadové štúdie: Reálne príklady úspešných zákazníckych interakcií.
        Zážitkové učenie: Praktické cvičenia a modelové situácie na zvýšenie istoty pri komunikácii.


Cieľová skupina

° Poisťovne a Finančné inštitúcie
° Zákaznícke centrum, Call centrum
° Výrobné a nevýrobné firmy
° Obchodné spoločnosti

Certifikát Certifikát o účasti s obsahovým členením Poznámka k cene

Možnosť absolvovania kurzu aj formou ONE-ON-ONE, alebo prezenčne po dohode s realizátorom kurzu.

Hodnotenie




Organizátor