Detail kurzu

ONLINE - Efektívna komunikácia, riešenie konfliktov a mediácia v PRAXI

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Zlepšiť komunikáciu účastníka školenia v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencii a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných dialógoch.

Mediácia predstavuje inovatívny prístup k rozpoznávaniu a riešeniu sporov mimosúdnou cestou, kde sa angažované strany aktívne stretávajú, zdieľajú svoje pohľady, potreby a obavy, pričom sa vytvára priestor pre vzájomné pochopenie a hľadanie prijateľných riešení. Rozoberieme si, ako postupovať v prípade, keď mediácia už nie je dostatočná a váš spor presiahol možnosti mimosúdneho riešenia.

Obsah kurzu

1. Komunikácia

Počúvanie a aktívne počúvanie

Techniky aktívneho počúvania

Asertivita

Princípy dobrej komunikácie

 

2. Konflikty a ich riešenie

Fázy vývoja konfliktu

Miera uspokojovania záujmov

Win-win stratégie

 Štyri základné metódy riešenia sporov

a)     Vyjednávanie

b)     Facilitácia

c)      Mediácia

d)     Arbitrárne rozhodovanie

 

3. Malý (obecný) súd

Právna úprava malého súdu podľa § 5 Občianskeho zákonníka

Ozrejmenie málo využívanej právomoci samospráv

Praktické využitie malého súdu pri susedských a pracovných sporoch

 

4. Napádajú ma a chcem sa brániť

Občianske právo

Trestné právo

Priestupkové právo


5. Diskusia

Cieľová skupina

určené pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor.
Certifikát Potvrdenie o účasti Poznámka k cene

V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, online platforma

Hodnotenie




Organizátor