Detail kurzu
B2B obchod a marketing
IPA Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Pripravili sme pre vás praktický seminár s praktikmi, ktorý prinesie konkrétne a okamžite použiteľné prístupy k zlepšeniu obchodu a marketingu vašej firmy bez zbytočnej teórie a balastu.
Obsah kurzu
9:00 - 13:00- Norbert Brath, riaditeľ vývoja Secop Group. Viedol výrobný závod a globálny vývoj v spoločnosti Embraco, pracoval vo vedení spoločností Spinea a Švec Group, globálny šéf kvality a vývoja v Secop Group.
Téma: Skúsenosti z vývoja výrobkov a zvyšovania hodnoty pre zákazníka v B2B biznise - František Červenka, generálny riaditeľ Kovárna VIVA. V minulosti viedol spoločnosť Šroubárna Kyjov.
Téma: Systematické budovanie obchodu a marketingu v oblasti B2B - Peter Pallo, zakladateľ a majiteľ spoločnosti DLR - Dispoline. Celý život predával nábytok na náročných zahraničných trhoch. Založil úspešnú firmu Dispoline, v ktorej buduje dlhodobé vzťahy a poskytuje komplexné riešenia v zariaďovaní interiérov, hlavne na trhoch Rakúsko, Nemecko a Švajčiarsko.
Téma: Od predaja výrobných kapacít k predaju komplexných služieb na náročných trhoch - Pavol Kuban, zakladateľ a majiteľ SCR Group. Vyvíja moderné digitálne ekosystémy pre podporu marketingu a obchodu v oblasti B2B biznisu.
Téma: Nové trendy v digitalizácii B2B marketingu a obchodu - Peter Encinger, expert v oblasti technológií. Venuje sa nanotechnológiám, nástrojom a obrábacím strojom.
Téma: Zvyšovanie pridanej hodnoty pre zákazníka cez predaj know how a znalostí - Ján Košturiak, prezident Inovato, spoluzakladateľ Fraunhofer IPA Slovakia, Podnikateľskej univerzity a Inovato, inovátor a konzultant významných medzinárodných firiem.
13:30 - 15:30
Workshop a záverečná diskusia
Cieľová skupina
- podnikatelia
- vrcholoví manažéri
- obchodní manažéri
- marketéri
- pracovníci zodpovední za rozvoj podniku