Detail kurzu

B2B obchod a marketing

IPA Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Pripravili sme pre vás praktický seminár s praktikmi, ktorý prinesie konkrétne a okamžite použiteľné prístupy k zlepšeniu obchodu a marketingu vašej firmy bez zbytočnej teórie a balastu.

Obsah kurzu

9:00 - 13:00

  • Norbert Brath, riaditeľ vývoja Secop Group. Viedol výrobný závod a globálny vývoj v spoločnosti Embraco, pracoval vo vedení spoločností Spinea a Švec Group, globálny šéf kvality a vývoja v Secop Group.
    Téma: Skúsenosti z vývoja výrobkov a zvyšovania hodnoty pre zákazníka v B2B biznise

  • František Červenka, generálny riaditeľ Kovárna VIVA. V minulosti viedol spoločnosť Šroubárna Kyjov.
    Téma: Systematické budovanie obchodu a marketingu v oblasti B2B

  • Peter Pallo, zakladateľ a majiteľ spoločnosti DLR - Dispoline. Celý život predával nábytok na náročných zahraničných trhoch. Založil úspešnú firmu Dispoline, v ktorej buduje dlhodobé vzťahy a poskytuje komplexné riešenia v zariaďovaní interiérov, hlavne na trhoch Rakúsko, Nemecko a Švajčiarsko.
    Téma: Od predaja výrobných kapacít k predaju komplexných služieb na náročných trhoch

  • Pavol Kuban, zakladateľ a majiteľ SCR Group. Vyvíja moderné digitálne ekosystémy pre podporu marketingu a obchodu v oblasti B2B biznisu.
    Téma: Nové trendy v digitalizácii B2B marketingu a obchodu

  • Peter Encinger, expert v oblasti technológií. Venuje sa nanotechnológiám, nástrojom a obrábacím strojom.
    Téma: Zvyšovanie pridanej hodnoty pre zákazníka cez predaj know how a znalostí

  • Ján Košturiak, prezident Inovato, spoluzakladateľ Fraunhofer IPA Slovakia, Podnikateľskej univerzity a Inovato, inovátor a konzultant významných medzinárodných firiem.
    Téma: Nepredávajme vrták, ale pomáhajme zákazníkovi vyrobiť lepšiu dieru


13:30 - 15:30
Workshop a záverečná diskusia

Cieľová skupina

  • podnikatelia
  • vrcholoví manažéri
  • obchodní manažéri
  • marketéri
  • pracovníci zodpovední za rozvoj podniku
Hodnotenie




Organizátor