Detail kurzu

Efektívne vedenie porád a stretnutí - zaujímavé, krátke, výstižné, efektívne porady

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Ako spôsobiť aby porada či stretnutie bolo zaujímavé, krátke, výstižné, efektívne ... aby to nebola zbytočným mrhaním času, prostriedkov, a energie účastníkov ... aby sa na termíny ľudia tešili. Nemožné ? ... príďte na tréning uvidíte .-) Cieľom tréningu je, naučiť účastníkov akým spôsobom aj z porád a stretnutí urobiť čas, na ktorý sa účastníci tešia. Akým štýlom a formou poradu viesť. Aké témy na poradu či stretnutia patria a naopak, ktoré by sa mali riešiť mimo. Ako pôsobiť motivačne na svoj tím. Ako pripraviť štruktúru, program, pripraviť účastníkov, moderovať priebeh porady a hodnotiť výsledky. Absolventi si rozšíria informácie o tom ako efektívne viesť stretnutia a porady, ako správne zostavovať program, vyberať vhodné témy, o ktorých je možné na poradách diskutovať. Absolventi dokážu viesť poradu správnym smerom, udržiavať účastníkov v pozornosti, minimalizovať jej trvanie, používať správne komunikačné prostriedky a pomôcky. Zámerom je vytvoriť podmienky pre získanie praktických zručností ako viesť pracovné stretnutia, aby boli efektívne, motivujúce a viedli k cieľu. Po skončení kurzu: • zistíte, že poradu si môžete vy aj vaši zamestnanci či obchodní partneri užiť • viete aplikovať zručnosti k príprave akýchkoľvek stretnutí či porád • máte zážitok ako sami ovplyvňujete priebeh porady, schôdzky či stretnutia • viete aplikovať techniky potrebné pre vedenie porád vo vzťahu k cieľom • viete rozpoznať vlastné zdroje a možnosti rozvoja / zvýšenie produktivity • a ... mnoho mnoho iného

Obsah kurzu

=== Efektívna pracovná porada - Typy porád - Príprava, Ciele, Priebeh a závery porady - Prekážky efektívnej porady - Účastníci porady - Techniky efektívnej komunikácie počas porady / Techniky vedenia porád - Brainstorming a myšlienkové mapy === Výber tém porád - Témy a typy porád / Zásady pre výber tém - Vybrané typy porád – informačná, riešiteľská, rozhodovacia === Cieľ a účel porady, stretnutia či schôdzky - Poznávanie a význam kríz - Priebeh diskusie / účastníci / kto a počet ľudí - Úlohy účastníkov, vedúceho, zapisovateľa a facilitátora === Organizácia stretnutí a porád - Príprava na poradu - Úvod porady či stretnutia / Priebeh porady / Záver porady - Následné aktivity === Čas, priestor a technika - Výber vhodného miesta a usporiadanie priestoru - Využívanie priestoru porady / optimálne trvanie porady - Hospodárenie s časom na porade - Technické zaistenie na porade === Efektívne a motivačné porady, stretnutia či schôdzky - Čo účastníci reálne očakávajú - Metódy ako stretnutie uskutočniť efektívne a zaujímavo - Praktické precvičovanie motivačných prvkov vedenia porád či stretnutí === Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor