Detail kurzu

CRM / Manažment vzťahov so zákazníkmi (2/3)

ROMAN RESEARCH, s.r.o.

Popis kurzu

25. apríl 2025 (A)
Časový harmonogram 8.00 - 13.00 (bez obedňajšej prestávky)

CRM spolu so zákazníckym servisom je zameraný na jednoduchý a efektívny obojstranný informačný tok a komunikáciu so zákazníkom a na personalizáciu vzťahu zákazník-dodávateľ.

Obsah kurzu

  • manažment rozvoja kľúčových zákazníkov
  • budovanie silných vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
  • hodnotenie atraktivity a potenciálu zákazníkov
  • hodnotenie portfólia zákazníkov a kontraktov
  • pravidlá úspešného CRM
  • plánovanie a prognózovanie predaja (odbytu) a CRM
  • zákaznícke tímy, členovia zákazníckych tímov z jednotlivých úsekov, ich koordinácia
  • prípadová štúdia - aplikácia CRM v podmienkach vysielajúcej firmy


Zúčastnite sa celého cyklu Customer Service Program!

A - Customer service skills 11. apríl 2025
B - CRM / Manažment vzťahov so zákazníkmi 25. apríl 2025
C - Zvládanie náročných zákazníkov 30. apríl 2025

Bližšie informácie, pre záujem o prezenčné tréningy u nás alebo vo vašej firme

viac na  romanresearch.sk

PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES ON-LINE NA WWW.ROMANRESE­ARCH.SK! PRIHLÁSIŤ SA NA TENTO KURZ SO VŠETKÝMI RIADNE VYPLNENÝMI ÚDAJMI VAŠEJ SPOLOČNOSTI JE POTREBNÉ PRIAMO NA NAŠOM WEBE WWW.ROMANRESE­ARCH.SK!

Cieľová skupina

  • zákaznícky servis
  • predaj
  • zákaznícka logistika
  • oddelenia starostlivosti o zákazníkov
  • customer service
  • key account management
  • obchodné oddelenia
Certifikát Certifikát Comenius Azureum (Slo/Eng) (zasielame poštou)
Hodnotenie




Organizátor