Detail kurzu

Komunikácia ako základ úspechu v profesii - II. modul

AiO Education s.r.o.

Popis kurzu

Získať vedomosti o vedení efektívneho rozhovoru, dostať návod ako rozvinúť svoje osobnostné predpoklady v komunikácii s problémovými typmi interných a externých zákazníkov, naučiť sa prijímať a podávať efektívnu spätnú väzbu.

Obsah kurzu

  • Štýly sociálneho správania, stránky sociálneho styku
  • Emocionálna inteligencia – empatia – pochopenie zákazníka, zvládanie vlastných emócií
  • Chyby komunikácie
  • Štýly sociálneho správania, stránky sociálneho styku
  • Neverbálna komunikácia v praxi
  • Základy spoločenského a obchodného protokolu
  • Vedenie efektívneho rozhovor
  • Transakčná analýza – role, odhad zákazníka podľa transakcií, vyhýbanie sa skríženým transakciám, profesionálna rola dospelého v práci
  • Osobná komunikácia – nadviazanie kontaktu so zákazníkom, dôležitosť záveru rozhovoru
  • Najčastejšie chyby pri osobnej komunikácii, chyby vnímania – prvý dojem, projekcia…
  • Zvládanie komunikácie s problémovými typmi, komunikačné zručnosti pri riešení konfliktu
  • Podávanie a prijímanie spätnej väzby

Cieľová skupina

  • Manažérom na všetkých úrovniach riadenia, ktorí majú záujem zvýšiť svoju efektivitu
Certifikát Osvedčenie o absolvovaní tréningu.
Hodnotenie




Organizátor