Detail kurzu
Komunikácia ako základ úspechu v profesii - II. modul
AiO Education s.r.o.
Popis kurzu
Získať vedomosti o vedení efektívneho rozhovoru, dostať návod ako rozvinúť svoje osobnostné predpoklady v komunikácii s problémovými typmi interných a externých zákazníkov, naučiť sa prijímať a podávať efektívnu spätnú väzbu.
Obsah kurzu
- Štýly sociálneho správania, stránky sociálneho styku
- Emocionálna inteligencia – empatia – pochopenie zákazníka, zvládanie vlastných emócií
- Chyby komunikácie
- Štýly sociálneho správania, stránky sociálneho styku
- Neverbálna komunikácia v praxi
- Základy spoločenského a obchodného protokolu
- Vedenie efektívneho rozhovor
- Transakčná analýza – role, odhad zákazníka podľa transakcií, vyhýbanie sa skríženým transakciám, profesionálna rola dospelého v práci
- Osobná komunikácia – nadviazanie kontaktu so zákazníkom, dôležitosť záveru rozhovoru
- Najčastejšie chyby pri osobnej komunikácii, chyby vnímania – prvý dojem, projekcia…
- Zvládanie komunikácie s problémovými typmi, komunikačné zručnosti pri riešení konfliktu
- Podávanie a prijímanie spätnej väzby
Cieľová skupina
- Manažérom na všetkých úrovniach riadenia, ktorí majú záujem zvýšiť svoju efektivitu
Certifikát
Osvedčenie o absolvovaní tréningu.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality