Detail kurzu
Vedenie hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami
AiO Education s.r.o.
Popis kurzu
Pochopíte systém hodnotenia ako súčasť kompetencií manažéra, nadobudnete praktické zručnosti v používaní metodiky hodnotenia. Osvojíte si sociálne zručnosti potrebné pri vedení hodnotiaceho rozhovoru, nájdete si vlastný, individuálny prístup k vedeniu a motivovaniu ľudí. Pripravíte vedúcich pracovníkov, ktorí sú v pozícii hodnotiteľa, na vykonanie hodnotenia svojich spolupracovníkov v zmysle platných predpisov firmy a zefektívnite si tak manažérsku zručnosť. Naučíte sa, využiť hodnotiaci pohovor ako personálny nástroj na motiváciu pracovníkov.
Obsah kurzu
- Získať poznatky o efektívnej komunikácii – aké bariéry sa môžu počas komunikácie objaviť, ktoré konštruktívne a deštruktívne prvky zasahujú do komunikácie
- Identifikovať ciele pracovného hodnotenia, predpoklady a psychologické aspekty úspešného vedenia hodnotiaceho rozhovoru a jeho štruktúru
- Poznať zákonitosti spätnej väzby, chýb pri vnímaní a posudzovaní iných, techniky kladenia otázok a aktívneho počúvania
- Oboznámiť sa s vybranými asertívnymi technikami v situáciách hodnotenia, vhodnými na dávanie a prijímanie pochvaly a kritiky
- Spoznať zákonitosti motivácie a demotivácie pri vedení ľudí a naučiť sa individuálne pracovať s problémovými typmi pracovníkov
- Naučiť sa pracovať s hodnotiacim hárkom, stanovovať efektívne ciele rozvoja zamestnancov a viesť štruktúrovaný rozhovor, formulovať písomné závery
- Nacvičiť si implementačnú poradu vo fáze prípravy hodnotenia na svojom oddelení
- Preskúšať si rozhovor, dešifrovať kritériá hodnotenia v rámci Gaussovej krivky
- Stanoviť si vlastný akčný plán na zdokonalenie hodnotenia a motivácie pracovníkov
Cieľová skupina
- Vedúcim pracovníkom
- Tím lídrom
- Manažérom všetkých úrovní
- Špecialistom z oblasti RĽZ
- Personálnym manažérom
Certifikát
Osvedčenie o absolvovaní tréningu.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality