Detail kurzu

Vedenie hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami

AiO Education s.r.o.

Popis kurzu

Pochopíte systém hodnotenia ako súčasť kompetencií manažéra, nadobudnete praktické zručnosti v používaní metodiky hodnotenia. Osvojíte si sociálne zručnosti potrebné pri vedení hodnotiaceho rozhovoru, nájdete si vlastný, individuálny prístup k vedeniu a motivovaniu ľudí. Pripravíte vedúcich pracovníkov, ktorí sú v pozícii hodnotiteľa, na vykonanie hodnotenia svojich spolupracovníkov v zmysle platných predpisov firmy a zefektívnite si tak manažérsku zručnosť. Naučíte sa, využiť hodnotiaci pohovor ako personálny nástroj na motiváciu pracovníkov.

Obsah kurzu

  • Získať poznatky o efektívnej komunikácii – aké bariéry sa môžu počas komunikácie objaviť, ktoré konštruktívne a deštruktívne prvky zasahujú do komunikácie
  • Identifikovať ciele pracovného hodnotenia, predpoklady a psychologické aspekty úspešného vedenia hodnotiaceho rozhovoru a jeho štruktúru
  • Poznať zákonitosti spätnej väzby, chýb pri vnímaní a posudzovaní iných, techniky kladenia otázok a aktívneho počúvania
  • Oboznámiť sa s vybranými asertívnymi technikami v situáciách hodnotenia, vhodnými na dávanie a prijímanie pochvaly a kritiky
  • Spoznať zákonitosti motivácie a demotivácie pri vedení ľudí a naučiť sa individuálne pracovať s problémovými typmi pracovníkov
  • Naučiť sa pracovať s hodnotiacim hárkom, stanovovať efektívne ciele rozvoja zamestnancov a viesť štruktúrovaný rozhovor, formulovať písomné závery
  • Nacvičiť si implementačnú poradu vo fáze prípravy hodnotenia na svojom oddelení
  • Preskúšať si rozhovor, dešifrovať kritériá hodnotenia v rámci Gaussovej krivky
  • Stanoviť si vlastný akčný plán na zdokonalenie hodnotenia a motivácie pracovníkov

Cieľová skupina

  • Vedúcim pracovníkom
  • Tím lídrom
  • Manažérom všetkých úrovní
  • Špecialistom z oblasti RĽZ
  • Personálnym manažérom
Certifikát Osvedčenie o absolvovaní tréningu.
Hodnotenie




Organizátor