Detail kurzu

Prezentačné zručnosti - ako pútavo a efektívne prezentovať seba, službu alebo produkt

LUMATEL s.r.o.

Popis kurzu

Po skončení kurzu a splnení dohodnutého akčného plánu dokázať:

  1. postaviť sa pred účastníkov prezentácie ( a neodpadnúť )
  2. vedieť ako a čo si mám pripraviť na prezentáciu bez toho, aby

    som predtým musel 32 x prezentáciu pokaziť

  3. dokázať prezentovať nielen slovom, ale svojim hlasom a

    ( pokiaľ je to možné ) aj svojím telom.

  4. zvládnuť normálnych, ale aj nie celkom normálnych účastníkov

    prezentácie

.....teda byť úspešným prezentátorom

Obsah kurzu

  1. A. Typy verejných prejavov a moderná štruktúra prezentácie

  2. Druhy prezentácií
  3. Moderná štruktúra
  4. Príklady zo sveta
  5. Praktický nácvik

B. Prekonanie zlozvykov a riešenie nečakaných situácií

  1. Najčastejšie chyby
  2. Techniky na odstránenie nervozity
  3. Riešenie nepredvídaných situácií
  4. Simulácie

C. Profesionálne osobné vystupovanie

  1. Verbálna, neverbálna a vokálna komunikácia
  2. Optimalizácia osobného štýlu
  3. Práca s časom
  4. Video analýza.
  5. Metóda "DUOSTRUKTURA", "3 MINÚTY"

D. Práca s publikom a dynamická interakcia

  1. Čítanie publika
  2. Zapájanie publika
  3. Reakcia na otázky
  4. Práca s rôznorodým publikom

E. Riešenie konfliktných situácií a zvládanie stresu

  1. Riešenie konfliktov počas prezentácie
  2. Stres manažment
  3. Negatívne prejavy publika
  4. Čítanie neverbálnych signálov

Nové témy pre obohatenie obsahu

  1. Využitie technológií
  2. Vizuálne prezentácie: Ako efektívne používať vizuály, animácie a dátové grafy na podporu prejavu.
  3. Storytelling v biznise: Ako vytvoriť príbeh, ktorý osloví a zapamätá si ho publikum.
  4. Hybridné prezentácie: Ako viesť prezentácie v kombinácii online a osobne, vrátane používania nástrojov ako Zoom alebo MS Teams.
  5. Prezentačné trendy: Zapojenie prvkov ako gamifikácia a interaktívne cvičenia.

Moderné prvky a benefity pre účastníkov

  • Interaktívne simulácie: Nácvik reálnych prezentácií s rôznorodými cieľovými skupinami.
  • Video analýza: Možnosť sledovania vlastného progresu cez záznamy a spätnú väzbu.
  • Digitálne nástroje: Prepojenie s modernými aplikáciami na podporu profesionálnych prezentácií.
  • Prípadové štúdie: Reálne príklady úspešných verejných prejavov.
  • Zážitkové učenie: Kombinácia teoretických poznatkov a praktických cvičení.

Cieľová skupina

Cieľová skupina účastníkov:

° Manažér, teamleader
° Obchodník, nákupca
° Politik
° Každý, kto chce, alebo sa musí postaviť pre ľudí a
prezentovať svoj alebo cudzí názor, produkt alebo službu

Cieľová skupina firiem:

° Poisťovne
° Banky
° Výrobné a nevýrobne firmy
° Zasielateľské a poštové spoločnosti
° Firmy podnikajúce v službách
° Finančné inštitúcie

Hodnotenie




Organizátor