Detail kurzu

Ako úspešne komunikovať s médiami a novinármi

Vzdelávacie a konferenčné centrum INTENZÍVA, s.r.o.

Popis kurzu

Chcete sa dozvedieť, koho úlohou je budovanie PR v organizácii, ako by mali fungovať procesy? Chcete vedieť, ako komunikácia súvisí s firemnou kultúrou, ako pozitívne ovplyvňovať dobré meno organizácie, vašej značky, systematicky formovať vzťahy s verejnosťou? Odpovede na otázky dostanete na tomto workshope.

Obsah kurzu

PR – základné pojmy, definície, súvislosti Funkcie PR Rozdiely medzi marketingom a PR PR vo verejnom a súkromnom sektore Externé cieľové skupiny Interné cieľové skupiny Komunikačné nástroje pre externé a interné cieľové skupiny Sprostredkovaná a osobná komunikácia Médiá a ich postavenie medzi komunikačnými nástrojmi Druh komunikovaných informácií Krízová komunikácia Spätná väzba a jej úloha v procese PR Klientsky prístup ako súčasť komunikácie Čo PR zjednocuje Strategické plánovanie komunikácie Kroky vedúce k sformulovaniu vlastnej PR stratégie

Cieľová skupina

  • manažéri, ktorí nastavujú úroveň komunikácie, vedúcim a pracovníkom PR útvarov alebo iných útvarov, ktorí majú v náplni práce obdobné aktivity (nevyžadujú sa špecifické požiadavky na úroveň predchádzajúcoch vedomostí)
Hodnotenie




Organizátor