Detail kurzu
Obchodné stratégie na zahraničných trhoch
Agentúra SARIO
Popis kurzu
Jedným z dôvodov vstupu firiem na zahraničný trh je možnosť zvýšenia zisku, pretože spotreba a veľkosť domáceho trhu už neposkytuje príležitosti na expanziu. Monitoring a analýza cieľových trhov a vlastných možností je jeden zo základných predpokladov úspešného vstupu na nový trh. Ako, kedy, kam vstúpiť a hlavne ako si udržať svoje postavenie na zahraničnom trhu sa dozviete na našom seminári.
Obsah kurzu
- Monitoring a analýza cieľových trhov a vlastných možností
- Kľúčové faktory úspešnosti uplatnenia na cieľovom trhu
- Definovanie cieľov a marketingová flexibilita
- Strategické varianty a identifikácia nástrojov podpory predaja
- Kooperatívny obchodný manažment
- Personálna stratégia na zahraničnom trhu
- Akčný plán ofenzívneho predaja
Cieľová skupina
Podnikateľské subjekty, fyzické a právnické osoby pôsobiace na zahraničných trhoch.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality