Detail kurzu

Manažment zmien

JOBPOINT, spol. s r.o.

Popis kurzu

Účastníci budú po absolvovaní kurzu schopní identifikovať dôležitosť zmeny pripraviť základné zásady riadenia zmeny pre svoj tím uvedomiť si možné riziká súvisiace so zavedením zmeny uvažovať nad prioritami zvoliť si svoj štýl vedenia tímu pri zmene

Obsah kurzu

  • pochopenie zmyslu zmeny
    • fázy realizácie zmeny
    • manažment zmien ako projekt (poslanie, cieľ, výstupy, zdroje, obmedzenia …)
    • príprava tímu na zmenu / vlastná príprava na zmenu
    • princíp tvorby „ohnísk“
    • poznanie tímu a naplánovanie krokov zmeny
    • učenie a tréning – sú potrebné k zmene?
    • prečo majú ľudia sklon vzdorovať zmene?
    • ako zvládnuť vlastnú negativitu, ako zvládnuť negativitu iných, práca s atmosférou v tíme
    • dôsledky realizácie zmeny, plusy a mínusy

Výhody nášho kurzu:

* vopred zisťujeme očakávania účastníkov, aby naše lektorky mohli pripraviť program na mieru (tematicky aj formou)
* po ukončení kurzu meriame jeho efektivitu

Cieľová skupina

Kurz Manažment zmien je určený pre tých, ktorý musia alebo chcú realizovať zmeny v rámci organizácie a potrebujú sa naučiť, ako pracovať s istými rizikovými oblasťami a podľa možnosti zo zmeny vyťažiť to najlepšie.

Hodnotenie




Organizátor