Detail kurzu
Kreatívne písanie a komunikácia
EuroView, s.r.o.
Popis kurzu
Zlepšenie písomnej komunikácie, zvýrazniť dôležitosť textovej komunikácie pri marketingových úspechoch firmy, naučiť účastníkov rozvojového programu základným pravidlám prezentačných textov, tréning kreatívneho písania a monitoring firemnej písomnej kultúry.
Obsah kurzu
- textová komunikácia a jej využitie pre váš biznis
- reklama ako rozprávanie, marketing ako silný príbeh
- príprava textu, redigovanie, editovanie, uverejnenie, prednes
- pravidlá písomnej komunikácie, etika verzus estetika
- ako nerobiť v písaní chyby a ako odstraňovať tie, ktoré ste už urobili
- inšpiratívne čítanie a tvorivé písanie
Lektor: Spisovateľ, najpredávanejší slovenský autor, je autorom šiestich kníh, ktoré vyšli v prekladoch do viacerých jazykov. Popri spisovateľskej práci sa venuje aj tvorbe reklamných textov a stratégií. Napísal korporátne slogany viacerých významných spoločností, množstvo letákov, scenárov a firemných materiálov.
Cieľová skupina
Pracovníci, ktorých písomná komunikácia tvorí „image“ firmy, vrcholoví manažéri, pracovníci komunikačných oddelení, pracovníci reklamy, tvorcovia firemných, prezentačný materiálov, firemných časopisov.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality