Detail kurzu

Efektívna manažérska komunikácia a vedenie ľudí ... ALEBO AKO RIEŠIŤ ÚSKALIA VEDENIA TÍMOV

a_set, s.r.o.

Popis kurzu

Presadzovať ciele organizácie a budovať priaznivú atmosféru na pracovisku, patrí k základnej roli manažéra.

Cieľom školenia  je zvyšovanie a rozvoj manažérskych kompetencií zameraných na využívanie účinných spôsobov komunikácie, podporu tímovej spolupráce, výkonnosti a pozitívnej pracovnej klímy i rozvoj osobnosti a sebapoznanie.         

Forma vzdelávania: interaktívne prezenčné školenie      

Účastníci budú v závere:

ð  Poznať význam efektívnej komunikácie pri budovaní pozitívnej pracovnej klímy

ð  Mať schopnosť vysporiadať sa s ťažkými situáciami v rámci tímov, vrátane poskytovania efektívnej spätnej väzby a vedenia ťažkých rozhovorov

ð  Poznať výhody/rozvojové možnosti vlastného prístupu pri vedení ľudí, vrátane vytvárania užitočných návykov

Obsah kurzu

1          Komunikačné prístupy v manažérskej práci  a efektívne vedenie 

·         Typy sociálneho správania a postoje – auto diagnostika prostredníctvom dotazníka

·         Význam verbálnej a neverbálne komunikácie, logika informácií

·         Sila otázky a overovanie počutého

·         Zadávam úlohy správne? Prenos informácií, presviedčanie, ovplyvňovanie a čoho sa vyvarovať

·         Ako dávať kritiku a zachovať motiváciu zamestnancov?

 

2          Tímová spolupráca a výkonnosť

·         Štýly vedenia  a motivácia zamestnancov

·         Štádiá vývinu tímu a intervencia manažéra smerom k vysokej produktivite

·         Tímové roly a ich vplyv na výkonnosť tímu – ako tímové roly využiť v praxi?

·         Efektívna spätná väzba

 

3          Zvládanie zložitých situácií  

·         Identifikácia záťažových situácií v praxi (nátlak a stres)

·         Čo s konfliktnou situáciou – kroky  efektívneho riešenia

·         Manažér ako mediátor

 

 4         Najväčšie manažérske výzvy v súčasnosti

·         Primeraná sebadôvera

·         Spravodlivosť a objektívnosť

·         Negatívny verzus pozitívny postoj

·         Dostatok komunikácie – formulovanie úloh,  posun informácií, otvorenosť

·         Dochvíľnosť a spoľahlivosť

·         Rozdeľovanie právomocí

·         Primeraná sebareflexia

·         Riadenie rizika

·         Zvládanie stresu a vyhorenia

·         Zvyšovanie výkonnosti tímu


Cieľová skupina

školenie je určené: majiteľom a riaditeľom firiem, vedúcim pracovníkom na rôznych pozíciách, HR manažérom, personálnym riaditeľom ako aj ostatným personálnym pracovníkom
Certifikát Osvedčenie o absolvovaní Poznámka k cene

pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý má 15 % zľavu

Hodnotenie




Organizátor