Detail kurzu
Zvládnutie náročných zákazníkov
AiO Education s.r.o.
Popis kurzu
Posilniť a naučiť pracovníkov efektívne a korektne zvládať požiadavky a problémy zákazníkov, zlepšiť profesionálnu komunikáciu svojich zamestnancov v oblasti riadenie rozhovoru, kladenia otázok, aktívneho počúvania a zvládania krízových situácií ako napr. riešenie reklamácií. Získať návody ako efektívne zdolávať námietky s ktorými sa obchodníci každodenne stretávajú a ktorých nezvládnutie znamená stratu zákazníka.
Obsah kurzu
- Sebauvedomenie – typológia, spoznanie svojich silných a slabých stránok pri jednaní s klientom
- Asertívne zvládanie konfliktných situácií
- Techniky a spôsoby zvládania konfliktných situácií
- Typy náročných zákazníkov z praxe a ako na nich
- Spôsoby efektívneho riadenia rozhovoru
- Ako zvládať vžité negatívne zásady postoja zákazníka
- Pružné zvládanie klasických námietok
- Modelové situácie s poskytnutím spätnej väzby
- Identifikácia prvkov správania zákazníkov, ktoré nás rozčuľujú
- Zvládanie seba, techniky zvládania stresu – dlhodobé, strednodobé, krátkodobé
Cieľová skupina
- Začínajúcim aj skúseným obchodníkom
- Predajcom
- Reprezentantom
- Všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi
Certifikát
Účastník školenia získa osvedčenie o absolvovaní.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality