Detail kurzu

Zvládnutie náročných zákazníkov

AiO Education s.r.o.

Popis kurzu

Posilniť a naučiť pracovníkov efektívne a korektne zvládať požiadavky a problémy zákazníkov, zlepšiť profesionálnu komunikáciu svojich zamestnancov v oblasti riadenie rozhovoru, kladenia otázok, aktívneho počúvania a zvládania krízových situácií ako napr. riešenie reklamácií. Získať návody ako efektívne zdolávať námietky s ktorými sa obchodníci každodenne stretávajú a ktorých nezvládnutie znamená stratu zákazníka.

Obsah kurzu

  • Sebauvedomenie – typológia, spoznanie svojich silných a slabých stránok pri jednaní s klientom
  • Asertívne zvládanie konfliktných situácií
  • Techniky a spôsoby zvládania konfliktných situácií
  • Typy náročných zákazníkov z praxe a ako na nich
  • Spôsoby efektívneho riadenia rozhovoru
  • Ako zvládať vžité negatívne zásady postoja zákazníka
  • Pružné zvládanie klasických námietok
  • Modelové situácie s poskytnutím spätnej väzby
  • Identifikácia prvkov správania zákazníkov, ktoré nás rozčuľujú
  • Zvládanie seba, techniky zvládania stresu – dlhodobé, strednodobé, krátkodobé

Cieľová skupina

  • Začínajúcim aj skúseným obchodníkom
  • Predajcom
  • Reprezentantom
  • Všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi
Certifikát Účastník školenia získa osvedčenie o absolvovaní.
Hodnotenie




Organizátor