Detail kurzu

Strategický predaj v B2B

MGMT consulting s.r.o.

Popis kurzu

Stratégia predaja Miller Heiman predstavuje pokročilú metodológiu predaja vhodnú predovšetkým pre obchodné projekty (komplexnejšie riešenia), ktoré majú vysokú hodnotu, trvajú dlhšiu dobu a realizujú sa v značnom konkurenčnom prostredí. Hlavným cieľom kurzu je získať vedomosti a zručnosti ako si pripraviť vlastnú stratégiu predaja pre úspešný obchod. Získať schopnosť efektívneho plánovanie predajného času.

Obsah kurzu

Obsah kurzu:

  • Analýza svojho obchodného prípadu.
  • Identifikácia autorít nákupu (kto všetko rozhoduje o nákupe) a ako s nimi jednať.
  • Rozpoznať varovné signály (red flags) a ich eliminácia pre zlepšenie predaja.
  • Pochopiť a vedieť využiť svoje (firemné) silné stránky v predaji.
  • Dosahovanie výsledkov, ktoré sú dobré pre vás aj pre zákazníka (Win-Results koncept).
  • Pochopiť ako reagujú (vnímajú) jednotlivé autority vašu ponuku, ich analýza.
  • Definovanie ideálneho zákazníka pre dosahovanie predajných cieľov.
  • Pochopiť „predajný lievik“ pre plánovanie predaja.

Metodika kurzu
:

  • Interaktívny workshop, pri ktorom pracujú
 účastníci na svojich vlastných projektoch
  • Reálne výstupy pre biznis
  • Priebežná podpora lektora
  • Spracovanie zadaných úloh – vyhodnotenie
  • Individuálna alebo skupinová práca
  • Riadená diskusia

Cieľová skupina

Kurz je vhodný pre pokročilých obchodníkov a to v hlavne v B2B predaji. Kurz si vyžaduje čiastočnú prípravu pred jeho začiatkom na základe zaslaných inštrukcií lektora.

Hodnotenie




Organizátor