Detail kurzu
Strategický predaj v B2B
MGMT consulting s.r.o.
Popis kurzu
Stratégia predaja Miller Heiman predstavuje pokročilú metodológiu predaja vhodnú predovšetkým pre obchodné projekty (komplexnejšie riešenia), ktoré majú vysokú hodnotu, trvajú dlhšiu dobu a realizujú sa v značnom konkurenčnom prostredí. Hlavným cieľom kurzu je získať vedomosti a zručnosti ako si pripraviť vlastnú stratégiu predaja pre úspešný obchod. Získať schopnosť efektívneho plánovanie predajného času.
Obsah kurzu
Obsah kurzu:
- Analýza svojho obchodného prípadu.
- Identifikácia autorít nákupu (kto všetko rozhoduje o nákupe) a ako s nimi jednať.
- Rozpoznať varovné signály (red flags) a ich eliminácia pre zlepšenie predaja.
- Pochopiť a vedieť využiť svoje (firemné) silné stránky v predaji.
- Dosahovanie výsledkov, ktoré sú dobré pre vás aj pre zákazníka (Win-Results koncept).
- Pochopiť ako reagujú (vnímajú) jednotlivé autority vašu ponuku, ich analýza.
- Definovanie ideálneho zákazníka pre dosahovanie predajných cieľov.
- Pochopiť „predajný lievik“ pre plánovanie predaja.
Metodika kurzu :
- Interaktívny workshop, pri ktorom pracujú účastníci na svojich vlastných projektoch
- Reálne výstupy pre biznis
- Priebežná podpora lektora
- Spracovanie zadaných úloh – vyhodnotenie
- Individuálna alebo skupinová práca
- Riadená diskusia
Cieľová skupina
Kurz je vhodný pre pokročilých obchodníkov a to v hlavne v B2B predaji. Kurz si vyžaduje čiastočnú prípravu pred jeho začiatkom na základe zaslaných inštrukcií lektora.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality