Detail kurzu

Popis kurzu

Rozvinúť poznatky, zručnosti a postoje predajcov tak, aby ku každej obchodnej situácii pristupovali ako zruční profesionáli orientovaní na zákazníka, s úmyslom uzavrieť obojstranne výhodný obchod. Okrem toho, pomôcť pochopiť faktory, ktoré posúvajú jednorazovú obchodnú príležitosť do roviny dlhodobého vzťahu s klientom. Očakávaným výsledkom tohto programu je nárast objemu zrealizovaných obchodov a zlepšenie sebadôvery a sebamotivácie.

Účastníci:

− pochopia fázy procesu predaja a ako byť v každej z nich efektívny

− sa naučia ako vyhľadávať nových zákazníkov

− budú efektívnejšie zvládať „kúpny" proces

− získajú imidž oddaných, na zákazníka orientovaných riešiteľov problémov

− si budú stanovovať akčné ciele na každé obchodné rokovanie

− si rozvinú zručnosť reagovať na námietky a uzatvárať obchod

− budú vedieť ako zmenšovať napätie (svoje i zákazníkovo) počas prezentácií

− pochopia, prečo ľudia kupujú – a ako im pomôcť kúpiť

− sa naučia ako predávať rovnako skupinám ako jednotlivcom

− si rozvinú sebamotivačné schopnosti

Obsah kurzu

  • VYHĽADÁVANIE
  • PLÁNOVANIE, PRÍPRAVA A MANAŽMENT ČASU
  • EFEKTÍVNA OBCHODNÁ PREZENTÁCIA
  • VYTVÁRANIE VZŤAHU
  • KLADENIE OTÁZOK
  • PONÚKANIE
  • PODPOROVANIE
  • UZATVÁRANIE
  • SNAHA O ZÍSKANIE ZÁKAZNÍKA PO PRVOM ROKOVANÍ
  • OSOBNÉ CIELE PRE ÚSPECH A SEBAMOTIVÁCIU

Cieľová skupina

Účastníci môžu byť novými predajcami alebo aj tými, ktorí majú dlhoročné skúsenosti. Pre obidve skupiny bude kurz prínosom vďaka možnosti mať spoločný profesionálny obchodný prístup. Ak sa kurzu zúčastní aj obchodný manažér, resp. vedúci predaja, navodí to tímového ducha – výsledkom ktorého je používanie rovnakého systému, čo manažérovi pomáha viesť svojich ľudí aj po skončení kurzu s maximálnymi výsledkami.

Hodnotenie




Organizátor