Detail kurzu

Psychológia obchodnej komunikácie a predaja

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

„Výklad bol veľmi zrozumiteľný, s príkladmi zo života, s vysvetleniami. Lektorka bola výborne pripravená. Bol to vynikajúci kurz, odnášam si z neho veľa.“

  • Osvojíte si základné prvky efektívnej obchodnej komunikácie.
  • Zoznámite sa s typológiou zákazníkov (a tipmi, ako osloviť každého zákazníka).
  • Naučíte sa porozumieť potrebám a očakávaniam zákazníka (psychológia obchodu).
  • Spoznáte rôzne stratégie prípravy a realizácie predaja.

Obsah kurzu

  • Čo má spoločné psychológia a predaj
  • “JA” ako obchodník – moje silné stránky a motivácia
  • Predajný proces a jeho fázy
  • Zákaznícka typológia a spôsoby jej využitia pri komunikácii so zákazníkom
  • Asertívne zvládanie konfliktných situácií so zákazníkmi
  • Budovanie vzťahu so zákazníkom
  • Obchodné rokovanie krok za krokom
  1. Úvodné lámanie ľadov – ako si získať dôveru a naladiť sa na zákazníka
  2. Identifikácia potrieb zákazníka – ako a načo sa pýtať, ako počúvať a mať kontrolu nad priebehom obchodného jednania
  3. Prezentácia návrhu – argumentácia a presviedčanie, princípy ľudského rozhodovania, apelovania na rácio a emócie
  4. Vyjednávanie a zvládanie námietok
  5. Najčastejšie manipulatívne techniky a tipy, ako sa im brániť
  6. Záver obchodného rokovania/predaja – overovanie súhlasu a získanie záväzku, “closing” techniky
  • Sebareflexia a formulovanie akčného plánu rozvoja

Forma vzdelávania: in­teraktívny tréning

Metódy vzdelávania:  praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba

Maximálny počet účastníkov: 5 – 10

Kurz na mieru: Kurz je možné organizovať pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka. Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa

Cieľová skupina

predajcovia, obchodní zástupcovia, sales manažéri, key account manažéri, majitelia firiem

Hodnotenie




Organizátor