Detail kurzu
Úspešný predaj + zlaté pravidla predaja
LUMATEL s.r.o.
Popis kurzu
MOŽNOSŤ DOHODY AJ INÝCH TERMÍNOV!
1. Kurz formou ONE-ON-ONE ( lektor+ účastník). Trvanie kurzu: 3 hodiny +Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu). Výber času je možný v doobedňajších ( v čase od 08,00 - 12,30 hod.) , alebo poobedňajších hodinách ( v čase od 13,30 - 19,00 hod.), podľa dohody. Vzhľadom na formát ONE-ON-ONE možnosť individuálneho prístupu, riešenia konkrétnych námetov účastníka.
2. Kurz formou E- LEARNING ( lektor+ účastníci). Maximálne do 12 osôb. Trvanie kurzu: 3 hodiny, alebo 6 hodín +Individuálny rozvojový plán
3. Použité metódy a techniky : modelové situácie, video ukážky , individuálna práca, prezentácia, testy a cvičenia.
Získavanie, predaj a následná starostlivosť o klienta má svoje pravidla. Našim cieľom je naučiť Vás využívať tieto pravidla v praxi tak,aby sa zvýšil Váš osobný predaj a Vy budete úspešnejší.
Obsah kurzu
- Ako získať databázy zákazníkov a informácie ?
- Viem správne po prvýkrát zatelefonovať klientovi ?
- Ako sa mentálne pripravovať na stretnutie s klientom ?
- Čo mám robiť, aby bola prvá resp. druhá schôdzka s klientom úspešná?
- Ako správne uzatvoriť obchod s klientom ?
- Závisí úspech predaja od prezentácie produktu, resp. služby?
- Viem zvládnuť námietky klienta ?
- Ako mám vyhodnotiť úspešný obchod?
- Chcem, aby klient u mňa znova nakúpil? Ako sa mám starať o klienta ?
- Správne telefonujem s klientom?
Chcete na tréningu len počúvať, alebo okrem prezentácie aj interaktívne pracovať, riešiť modelové situácie, filmovať sa pri predaji , testovať sa, hrať sa a niečo sa aj naučiť???
Cieľová skupina
Cieľová skupina účastníkov:
° Key accoun manager, manažér predaja
° Obchodník ( veľkoobchod, maloobchod) , predajca, asistent predaja
° Poradca (finančný , nefinančný)
° Každý, kto obchoduje, predáva a chce byť úspešnejší.
Cieľová skupina firiem:
Spoločnosti, ktoré potrebujú hľadať, získať, predať a následne sa starať o klienta.
° Poisťovne a banky
° Spoločnosti,ktoré majú obchodnú činnosť
° MLM siete
° Všetci, ktorí chcú úspešne predávať produkty a služby v
priamom kontakte s klientom
Metodika kurzu:
nácvik reálneho obchodného stretnutia +videoanalýza, výklad, riešenie individuálnych a tímových úloh, tvorba argumentov a otázok, riešenie modelových situácií z praxe, testy na zručnosti a schopnosti účastníkov
Možnosť absolvovania kurzu aj formou ONE-ON-ONE, alebo prezenčne po dohode s realizátorom kurzu.