Detail kurzu
KOMUNIKÁCIA A VYJEDNÁVANIE
Timan s.r.o.
Popis kurzu
Chcete zvýšiť úspešnosť pri vyjednávaní? Chcete získať presvedčivosť a sebavedomie pri komunikácii s partnerom? Viete aké techniky sa dajú využiť pri úspešnom vyjednávacom rozhovore? Chcete sa dozvedieť ako elegantne zvládnuť námietky vášho partnera?
Obsah kurzu
Príprava na rozhovor
- zber informácií, aké informácie potrebujeme, ako ich môžeme využiť v rozhovore
- príprava na rokovanie/vyjednávanie a jeho vyhodnotenie
- minimálny a maximálny cieľ rokovania, práca s ústupkami, vyjednávací priestor
Predpoklady úspešného rozhovoru
- prvky, ktoré zákazníka ovplyvňujú počas rozhovoru
- zásady efektívnej komunikácie, úloha a zodpovednosť v komunikácii
Nácvik rozhovoru – kľúčové komunikačné zručnosti
- empatia pri vyjednávaní
- získavanie informácií, kladenie otázok, úloha otvorených otázok
- konvenčné a nekonvenčné techniky
- stratégia jednania, výhody prístupu win – win, metódy vyjednávacích prístupov
- vedenie vyjednávania získavaním súhlasu
Nácvik rozhovoru – námietky, ovplyvňovanie a získavanie súhlasu
- námietky zo strany komunikačného partnera
- štvordielny model zvládania námietok
- námietka ako prejav záujmu
- neverbálna komunikácia
- vyjednávacie prípadové štúdie
Cieľová skupina
KURZ ODPORÚČAME
- manažérom a podnikateľom zodpovedným za získavanie nových zákazníkov
- každému, kto pri svojej práci prichádza do styku so zákazníkmi
- obchodným reprezentantom
Certifikát
osvedčenie o absolvovaní kurzu
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality