Detail kurzu

KOMUNIKÁCIA A VYJEDNÁVANIE

Timan s.r.o.

Popis kurzu

Chcete zvýšiť úspešnosť pri vyjednávaní? Chcete získať presvedčivosť a sebavedomie pri komunikácii s partnerom? Viete aké techniky sa dajú využiť pri úspešnom vyjednávacom rozhovore? Chcete sa dozvedieť ako elegantne zvládnuť námietky vášho partnera?

Obsah kurzu

Príprava na rozhovor

  • zber informácií, aké informácie potrebujeme, ako ich môžeme využiť v rozhovore
  • príprava na rokovanie/vyjed­návanie a jeho vyhodnotenie
  • minimálny a maximálny cieľ rokovania, práca s ústupkami, vyjednávací priestor

Predpoklady úspešného rozhovoru

  • prvky, ktoré zákazníka ovplyvňujú počas rozhovoru
  • zásady efektívnej komunikácie, úloha a zodpovednosť v komunikácii

Nácvik rozhovoru – kľúčové komunikačné zručnosti

  • empatia pri vyjednávaní
  • získavanie informácií, kladenie otázok, úloha otvorených otázok
  • konvenčné a nekonvenčné techniky
  • stratégia jednania, výhody prístupu win – win, metódy vyjednávacích prístupov
  • vedenie vyjednávania získavaním súhlasu

Nácvik rozhovoru – námietky, ovplyvňovanie a získavanie súhlasu

  • námietky zo strany komunikačného partnera
  • štvordielny model zvládania námietok
  • námietka ako prejav záujmu
  • neverbálna komunikácia
  • vyjednávacie prípadové štúdie

Cieľová skupina

KURZ ODPORÚČAME

  • manažérom a podnikateľom zodpovedným za získavanie nových zákazníkov
  • každému, kto pri svojej práci prichádza do styku so zákazníkmi
  • obchodným reprezentantom
Certifikát osvedčenie o absolvovaní kurzu
Hodnotenie




Organizátor