Detail kurzu
Krízová komunikácia v procese zmien
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
- objavte spôsoby, ako komunikovať zmeny na pracovisku
- osvojte si nekonfrontačný štýl komunikácie
- prekonajte námietky okolia presvedčivými argumentmi a facilitatívnym prístupom k riešeniu problémov
Obsah kurzu
- metodiky riadenia zmien a 4 kľúčové prvky, ktoré treba dostať pod kontrolu
- psychologické aspekty zmien a ako sa s nimi vysporiadať
- ako iniciovať a implementovať zmeny v organizácii tak, aby pri ich zavádzaní bola zaistená maximálna miera podpory
- rola manažéra v období zmien
- ako pracovať s motiváciou tímu a jednotlivcov
- tipy a triky pre angažovanie managementu a pracovníkov cez facilitáciu kolektívnych seminárov a workshopov
- plán komunikácie pre vrcholový manažment i zamestnancov
Cieľová skupina
manažment všetkých úrovníHodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality