Detail kurzu
Profesionálna telefonická a mailová komunikácia
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
Naučte sa princípy profesionálnej telefonickej komunikácie, vrátane štruktúry, dôležitosti hlasového prejavu a kladenia otázok. V rámci profesionálnej mailovej komunikácie sa dozviete o štruktúre mailu, princípoch a pravidlách písania e-mailov a najčastejších chybách, ktorým sa treba vyhnúť. Školenie tiež zahŕňa pravidlá etikety a vedenie e-mailovej konverzácie. Získajte potrebné zručnosti, ktoré vám pomôžu dosiahnuť vynikajúci a efektívny komunikačný štýl.
Obsah kurzu
Princípy profesionálnej telefonickej komunikácie
- Štruktúra telefonickej komunikácie
- Čo vytvára profesionálny dojem v telefonickom styku
- Dôležitosť hlasového prejavu a aktívneho počúvania
- Čomu sa vyhnúť a čo je tabu
- Efektívne kladenie otázok
- Dávanie a prijímanie spätnej väzby
- Empatia a jej efekt v telefonickej komunikácii
- Pravidlá etikety v kontakte so zákazníkmi pri telefonickej komunikácii
- Ako zamedziť komunikačným nedorozumeniam
- Riešenie kritických a emočne náročných situácií počas telefonovania
- Ostatné podľa požiadaviek klienta
Profesionálna mailová komunikácia
- Psychologická účinnosť listovej a mailovej komunikácie
- Mailová komunikácia nie je četovanie
- Štruktúra mailu
- Základné princípy a pravidlá písania e-mailov (predmet správy, obsah, forma, písmo, odseky, anglické skratky, diakritika, gramatika, zvýrazňovanie textu, emotikony a pod.)
- Špecifiká emailovej komunikácie
- Najčastejšie chyby emailovej komunikácie a čo je tabu
- Pravidlá etikety v mailovej komunikácii
- Vedenie e-mailovej konverzácie
- Ako prejaviť empatiu v mailovej komunikácii
- Riešenie problémových situácií prostredníctvom mailu
- Ostatné podľa požiadaviek klienta
Cieľová skupina
Školenie je určené všetkým záujemcom o problematiku.Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality