Detail kurzu

Telefonická obchodná komunikácia (možnosť prezenčne aj online)

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • Získať zručnosti pre efektívne a strategické vedenie telefonického rozhovoru
  • Osvojiť si najúčinnejšie techniky obchodného telefonického rozhovoru
  • Odbúrať zábrany spojené s telefonickou obchodnou komunikáciou

Obsah kurzu

  • Príprava a naladenie sa na telefonát na základe cieľovej skupiny (produktovej, profesijnej, záujmovej, na základe referencií…)
  • Prelomenie ľadov a navodenie priateľskej atmosféry na začiatku rozhovoru
  • Na čo ľudia počujú a kedy skladajú telefón
  • Získanie dôvery: ako klienta neodradiť, ale zaujať a vtiahnuť do rozhovoru
  • Ako telefonický rozhovor viesť, nie sa ním nechať unášať
  • Verbálny a neverbálny prejav (hlasitosť, tempo, úsmev…)
  • Techniky počúvania a kladenia otázok
  • Telefonické zrkadlenie: prispôsobenie sa štýlu komunikácie partnera
  • Námietka ako príležitosť: ako reagovať na odmietnutie po telefóne
  • Vypointovanie záveru telefonického rozhovoru
  • Detaily, ktoré rozhodujú o úspechu/neúspechu obchodného telefonátu

Cieľová skupina

zamestnanci call centier, obchodní zástupcovia a všetci, ktorí v práci aktívne telefonujú s klientmi

Poznámka k cene

Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.

Hodnotenie




Organizátor