Detail kurzu
Telefonická obchodná komunikácia (možnosť prezenčne aj online)
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
- Získať zručnosti pre efektívne a strategické vedenie telefonického rozhovoru
- Osvojiť si najúčinnejšie techniky obchodného telefonického rozhovoru
- Odbúrať zábrany spojené s telefonickou obchodnou komunikáciou
Obsah kurzu
- Príprava a naladenie sa na telefonát na základe cieľovej skupiny (produktovej, profesijnej, záujmovej, na základe referencií…)
- Prelomenie ľadov a navodenie priateľskej atmosféry na začiatku rozhovoru
- Na čo ľudia počujú a kedy skladajú telefón
- Získanie dôvery: ako klienta neodradiť, ale zaujať a vtiahnuť do rozhovoru
- Ako telefonický rozhovor viesť, nie sa ním nechať unášať
- Verbálny a neverbálny prejav (hlasitosť, tempo, úsmev…)
- Techniky počúvania a kladenia otázok
- Telefonické zrkadlenie: prispôsobenie sa štýlu komunikácie partnera
- Námietka ako príležitosť: ako reagovať na odmietnutie po telefóne
- Vypointovanie záveru telefonického rozhovoru
- Detaily, ktoré rozhodujú o úspechu/neúspechu obchodného telefonátu
Cieľová skupina
zamestnanci call centier, obchodní zástupcovia a všetci, ktorí v práci aktívne telefonujú s klientmi
Poznámka k cene
Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality