Detail kurzu
Efektívna business komunikácia
CeMS, s.r.o.
Popis kurzu
Absolvovaním kurzu sa zlepšíte v profesionálnej komunikácii so zákazníkmi, ako aj spolupracovníkmi. Spoznáte, aké metódy a techniky využívať, aby bola telefonická a e-mailová komunikácia s klientom aktívna, empatická a ústretová. Naučíte sa využívať telefonickú a e-mailovú komunikáciu na dosahovanie svojich cieľov. Precvičíte si základné typy telefonickej a e-mailovej komunikácie v rámci tréningu modelových situácií. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru.
Obsah kurzu
- Etický kódex pri komunikácii s klientom
- Osnova telefonickej komunikácie – oslovenie, úvod, jadro, záver
- Aktívne vs. pasívne počúvanie, zásady etikety a profesionality v styku so zákazníkom pri telefonickej komunikácii
- Určenie cieľov, ktoré komunikáciou chceme dosiahnuť a hľadanie možností na ich dosiahnutie
- Vytvorenie profesionálneho dojmu v telefonickom styku, dôležitosť hlasu v telefonickej komunikácii, empatia, spätná väzba v komunikácii, základné typy otázok techniky vysvetľovania – ako zamedziť komunikačným nedorozumeniam
- Riešenie kritických situácií počas telefonovania – problémoví zákazníci
- Pravidlá efektívnej business e-mail komunikácie
- Štruktúra e-mailu, základné princípy písania e-mailov, vedenie e-mailovej konverzácie
- Špecifiká emailovej komunikácie, vedenie e-mailovej konverzácie
- Najčastejšie chyby emailovej komunikácie, riešenie kritických situácií prostredníctvom e-mailu
- Tréning telefonickej a e-mailovej komunikácie spolu s poskytnutím spätnej väzby
Certifikát
certifikát o absolvovaní školenia
Poznámka k cene
Každý účastník dostane učebné materiály v elektronickej podobe, školenie je ukončené online testom a po jeho úspešnom absolvovaní Vám bude zaslaný elektronický certifikát o absolvovaní školenia.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality