Detail kurzu
Riadenie sekretariátu II.modul - Novinka typy stylistky
AiO Education s.r.o.
Popis kurzu
Získate sebavedomie potrebné pre výkon tejto namáhavej a bezpochyby významnej funkcie v každej organizácii. Naučíte sa, ako zvládať konfliktné situácie bez zbytočných emócií a využívať prístupy, ktoré môžete použiť aj v súkromnom živote. Naučíte sa, ako vysloviť svoje požiadavky, tak aby ich aj druhá strana prijala, odhalíte zdroje Vášho stresu a naučíte sa ich minimalizovať, získate lepšiu kondíciu proti záťaži v zamestnaní. Spoznáte jednoduché relaxačné techniky na odbúranie stresu. Osvojíte si používanie nových stratégií pre zvládnutie záťažových situácii a frustrácie s minimálnou spotrebou energie. Osvojíte si základné zručnosti a techniky osobnej organizácie za účelom efektívneho využívania času.
NOVINKA: Ako si oživiť biznis šatník? Tipy a triky stylistu, pre každú účastníčku.
Obsah kurzu
- Etiketa v praxi asistentky – riešenie konkrétnych situácií
- Typológia osobnosti ako pomôcka k zefektívneniu komunikácie
- Základné stratégie prístupu k riešeniu konfliktov
- Komunikačné prekážky riešenia náročných situácií
- 5 spôsobov riešenia konfliktu a príklady ich uplatnenia
- Zvládanie emócií v náročných situáciách
- Princípy budovania stresovej odolnosti a prevencie stresu
- Prvá pomoc v stresových situáciách
- Brainstorming situácií, ktorých riešenie účastníkov zaujíma
- Simulácia situácií a analýza možností postupu
- Relaxačné postupy
- Identifikácia individuálnych zlodejov času a hľadanie spôsobu ich eliminácie
- Efektivita plánovania činností a rôznych akcií
- Osobný imidž (ako sa ľudia navzájom vnímajú)
NOVINKA: Ako si oživiť biznis šatník? Ako dodržať biznis dress code a nahradiť fádne kúsky modernými, stručná typológia postav
Základné kúsky na každý biznis deň – ako ich skombinovať, zakryť nedostatky, tipy a triky stylistu
Cieľová skupina
- Pracovníkom na sekretariáte
- Asistentom riaditeľov a manažérov
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality