Detail kurzu

Strategický predaj kľúčovým zákazníkom

Mirror Partners Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Predaj komplexných, často i zložitých riešení vyžaduje schopnosť rozlišovať medzi rolami a pozíciami všetkých aktérov v procese predaja. Je potrebné brat ohľad na všetkých a na základe toho prijať najvhodnejší prístup a stratégiu.

Prínosy: Využitie príležitostí vedúcich k úspešnému procesu KAM Branie do úvahy strategických aspektov pri riešení špecifických situácií Nadviazanie a rozvoj vzťahu Identifikácia úloh a funkcií každého partneraPredajno-Konzultašný prístup pri riešení problémov zákazníka Rozvoj obchodného portfólia na základe budúcich potrieb zákazníkov

Obsah kurzu

  1. deň – Pochopenie prostredia zákazníka a identifikácia problému
  2. deň – Vyjasnenie si pozícií kľúčových hráčov v predajnom procese a ukázanie našej pridanej hodnoty
  3. deň – Demonštrovanie našich odlišností a ovplyvnenie rozhodovačov
  4. deň – Maximalizácia našich šancí a rozvoj partnerských vzťahov

Obsah, ako aj odporúčaný rozsah je flexibilný a dohodnutý na základe konkrétnych požiadaviek zadávateľa.

Cieľová skupina

Key account manažéri, predajcovia, obchodníci starajúci sa o kľúčových zákazníkov spoločnosti

Hodnotenie




Organizátor