Detail kurzu
ONE-ON-ONE Profesionálna komunikácia s komplikovaným zákazníkom
LUMATEL s.r.o.
Popis kurzu
MOŽNOSŤ DOHODY AJ INÝCH TERMÍNOV!
1. Kurz formou ONE-ON-ONE ( lektor+ účastník). Trvanie kurzu: 3 hodiny +Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu) . Výber času je možný v doobedňajších ( v čase od 08,00 - 12,30 hod.) , alebo poobedňajších hodinách ( v čase od 13,30 - 19,00 hod.), podľa dohody. Vzhľadom na formát ONE-ON-ONE možnosť individuálneho prístupu, riešenia konkrétnych námetov účastníka.
2. Kurz formou E- LEARNING ( lektor+ účastníci). Maximálne do 12 osôb. Trvanie kurzu: 3 hodiny, alebo 6 hodín +Individuálny rozvojový plán
3. Použité metódy a techniky : modelové situácie, video ukážky , individuálna práca, prezentácia, testy a cvičenia.
- Rozvíjať schopnosť komunikácie s komplikovaným zákazníkom
- Naučiť ako odhaľovať manipulatívne a agresívne taktiky zákazníka
- Správne vyjednávať pod tlakom zo strany zákazníka
Obsah kurzu
A. Komunikačné kanály v osobnom a telefónnom kontakte
- rozdiely v osobnej a telefónnej komunikácií
- základy verbálnej, vokálnej, neverbálnej komunikácie
- ako odstrániť chyby v komunikácií (verbálna, neverbálna, vokálna)
- najväčšie prehrešky pri komunikácií so zákazníkom
B. Presvedčivá a asertívna komunikácia
- asertívne techniky v komunikácií
- dešifrovanie signálov počas komunikácie
- aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, „4 uši“
- NLP – presvedčovacie vzorce v komunikácií
C. Účinná argumentácia a reakcia na protiargumenty
- vybrať správne argumenty
- analýza argumentov
- správne prezentovanie argumentov
- zvládanie námietok a protiargumentov – metódy
D. Prečítať typológiu zákazníka a využiť ju vo svoj prospech
- problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
- typ agresívny, plačka, ťarbavý, mudrlant, negatívny, pasívny, sťažovateľ
- typy zákazníkov – puntičkár, boss, hľadač harmónie, pohodový
E. Vyriešiť konfliktné situácie počas komunikácie
- zásady riešenia konfliktov v komunikácií
- ako predchádzať konfliktom
- dvojstupňová metóda riešenia konfliktu
F. Reakcie na neférovú komunikáciu
- ako odrážať neférové útoky zo strany zákazníka
Cieľová skupina
Cieľová skupina účastníkov:
° Operátor v Call centre, pracovník v Zákazníckom centre
° Obchodník, Manažér
° Politik
° Každý kto vie, že nič nevie ( o komunikácií )
Cieľová skupina firiem:
° Poisťovne a Finančné inštitúcie
° Banky
° Výrobné a nevýrobné firmy
° Obchodné spoločnosti
Metodika kurzu:
precvičenie komunikácie s náročným zákazníkom, riešenie individuálnych a tímových úloh, riešenie modelových situácií z reálnej praxe, testy na zručnosti a schopnosti účastníkov, videozáznam so spätnou väzbou
V prípade väčšieho počtu účastníkov ( napr. firma), cena v zmysle dohody. V cene (okrem absolvovania kurzu ONE-ON-ONE) je konzultácia zadarmo do jedného mesiaca po realizácií kurzu.