Detail kurzu

Telefonická komunikácia a telemarketing

MGMT consulting s.r.o.

Popis kurzu

Cieľom kurzu je oboznámiť jeho účastníkov so základmi telefonickej komunikácie a jej nástrojmi. Kurz je zameraný na základné členenie a prvky telemarketingu, kde patrí aj poznanie štruktúry telefonického rozhovoru. Absolventi si natrénujú ako zvládať námietky klientov, naučia sa riešiť obťiažne situácie pri telefonovaní a komunikáciu s problémovými klientami.

Obsah kurzu

I. BLOK: ZÁKLADY TELEFONICKEJ KOMUNIKÁCIE

Prvá časť: Telefonická komunikácia a jej nástroje
Typy komunikácie

Druhá časť: Základy telemarketingu
Aktívny a pasívny štrukturovaný rozhovor

II. BLOK: TELEFONICKÁ KOMUNIKÁCIA V PRAXI

Prvá časť: Zvládanie problémových situácií
Agresivita, pasivita, manipulácia

Druhá časť: Špecifické formy telefónnych hovorov
Welcome call, retention call,krízové hovory

Cieľová skupina

Cieľovou skupinou sú v podstate všetci, čo prichádzajú do styku s ľudmi cez telefón, obzvlásť je kurz vhodný pre pracovníkov call centier, telefonických operátorov ako aj predajcov cez telefón. Kurz môžu absolvovať aj klientský pracovníci využívajúci telefón ako nástroj komunikácie s ich klientami.

Poznámka k cene

Pri objednávke pre min. 5 skupín zľava 15%

Hodnotenie




Organizátor