Detail kurzu
Telefonická komunikácia a telemarketing
MGMT consulting s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom kurzu je oboznámiť jeho účastníkov so základmi telefonickej komunikácie a jej nástrojmi. Kurz je zameraný na základné členenie a prvky telemarketingu, kde patrí aj poznanie štruktúry telefonického rozhovoru. Absolventi si natrénujú ako zvládať námietky klientov, naučia sa riešiť obťiažne situácie pri telefonovaní a komunikáciu s problémovými klientami.
Obsah kurzu
I. BLOK: ZÁKLADY TELEFONICKEJ KOMUNIKÁCIEPrvá časť: Telefonická komunikácia a jej nástroje
Typy komunikácie
Druhá časť: Základy telemarketingu
Aktívny a pasívny štrukturovaný rozhovor
Prvá časť: Zvládanie problémových situácií
Agresivita, pasivita, manipulácia
Druhá časť: Špecifické formy telefónnych hovorov
Welcome call, retention call,krízové hovory
Cieľová skupina
Cieľovou skupinou sú v podstate všetci, čo prichádzajú do styku s ľudmi cez telefón, obzvlásť je kurz vhodný pre pracovníkov call centier, telefonických operátorov ako aj predajcov cez telefón. Kurz môžu absolvovať aj klientský pracovníci využívajúci telefón ako nástroj komunikácie s ich klientami.
Pri objednávke pre min. 5 skupín zľava 15%
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality