Detail kurzu
Psychológia predaja a obchodné stratégie (online tréning)
BALANCED s.r.o.
Popis kurzu
Po skončení kurzu ovládnete:
- predajné zručnosti - schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov
- vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus
- identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu
- techniky uzatvárania obchodu - odhadnúť predpoklady na uzavretie obchodu a schopnosť správne načasovať ponuku na zatvorenie obchodu.
- zdolávanie námietok - presvedčivá argumentácia pri jednaní s interným alebo externým zákazníkom
- postup pri prerokovaní námietok komunikačných partnerov, ako pracovať s námietkami a argumentami
- získanie klienta - získať či rozvinúť obchodné zručnosti s dôrazom na efektívnosť každého obchodného jednania
- starostlivosť o klienta - nesmieť zabúdať na osobný prístup. Riadime sa heslom „Náš klient, náš pán".
- komunikácia so zákazníkom - základné prvky komunikácie, aktívne počúvanie a rôzne typy rozhovorov
- psychológia predaja - typológia zákazníka – ako poznať a osvojiť si stratégie prípravy a realizácie predaja. Osvojiť si typológiu zákazníkov.
- vedenie obchodných rokovaní - prednáškovo-tréningový program orientovaný na vedomosti a zručnosti obchodníkov a predajcov.
- a ... mnoho mnoho iného
Kurz prebieha formou 1on1 (lektor+ účastník). Lektor sa venuje 100% iba Vám. Trvanie kurzu: 20 hodin + Follow up t.j. pomoc pri aplikácií do praxe.
Termíny budu nasledovné: 23.7 / 26.7 / 30.7 a 2.8. 2024 vždy od 8:00 do 14:00 (na datumoch a čase sa vieme dohodnúť - kontaktujte ma)
Vzhľadom
na formát 1on1 možnosť individualizovaného prístupu, riešenie
konkrétnych problémov účastníka. Výber času a dátumu je možný podľa dohody s
lektorom: dusan@balanced.sk resp. 0911895440
Obsah kurzu
OSNOVA KURZU - skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja :
• obchodne zručnosti, ako predávať - uvod / predaj a aktuálne trendy / štruktúra a fázy obchodného rozhovoru
• techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
• ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
• základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
• ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky”
• nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie námietok, druhy námietok,
• tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
• cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
Stretnutie a prvý kontakt
• čo je dôležité pri prvom stretnutí a ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“
• zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
• stretnutie: obchodný rozhovor
• techniky zahájenia obchodných rozhovorov a small talk“
• verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie
• techniky aktívneho počúvania
Rozhovor s klientom
• vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
• práca s tichom, ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
• techniky vyjednávania a zvládanie námietok
• krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
Sebaobrana vo vyjednávaní
• ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
• upresnenie významov
• asertivita a práca s agresívnym klientom
• psychohygiena vyjednávača + aktivity zamerané na tréning zručností
Základné východiská predajného procesu
• sila vlastného očakávania a presvedčenia
• neúspech neexistuje / iba spätná väzba / ciele / vizualizovanie cieľov
• Herzberg vs Maslow / motivačné teórie a ich porovnanie
• model 3 kruhov / tím, úloha, jednotlivec
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
Ako upútať pozornosť u zákazníka
• ako vzbudiť záujem? Ako sa správne pýtať?
• čo vytvára základ úspechu pre uzatvorenie obchodu?
Obchodník - osobný, prvý a následný dojem
• 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
• reč tela / vytváranie vzťahov
• potreby zákazníka a umenie počúvať / formy prvého kontaktu klienta
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking
Možnosť dohodnúť individuálny termín, následný koučing a individuálnu konzultáciu: dusan@balanced.sk
Výstupné vedomosti po kurze / školení:
Po absolvovaní kurzu "Skvelý obchodník - " sa prakticky naučíte predajný proces – od oslovenia po uzavretie predajného cyklu, ako aj jeho najdôležitejšie fázy: napr. ako používať správny prístup v obchodnej komunikácii so zákazníkmi, ako sa správne pýtať, ako používať ticho, reč tela, ako správne počúvať, vytváranie vzťahov so zákazníkom s cieľom získať ,,áno“ odpoveď na naše požiadavky. Využitím správnych prístupov a metód dosiahnete trvalé úspechy a rast predaja, ..mnoho mnoho iného
Cieľová skupina
Kurz je určený pre: pracovníkov zákazníckych centier, sales suport, sales rep.
Kurz je možné obsahovo upravovať pre firemných zákazníkov podľa potreby.
Forma e-learningu: 20 hodín interaktívna on-line prednáška + diskusia cez platformu: zoom.us (resp. podľa preferencií zákazníka)
+účastníci zároveň získajú on-line prístup k cvičebnici
+Individuálna konzultácia Skype, Zoom.us (podľa potreby)
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality