Detail kurzu
Kultúra kontinuálneho zlepšovania TOYOTA KATA
Slovenská spoločnosť pre kvalitu
Popis kurzu
Objasniť účastníkom školenia princípy kontinuálneho zlepšovania
prístupom Toyota. Toyota je dôkazom toho, že konkurenčná výhoda a
dlhodobé prežitie nie je len o finančných cieľoch, ale o návyku
zlepšovania a schopnosti prispôsobovať sa zmenám.
Cieľom kultúry kontinuálneho zlepšovania je prístupu „učiť sa“ ako
zlepšiť procesy na základe hlbšieho poznania a pochopenia. Účastník
školenia získa potrebné vedomosti k vykonávaniu koučovania a
systematického zlepšovania. Disciplína prerastá v návyk, ktorý je
neoddeliteľnou súčasťou zlepšovania. Naučí sa ako experimentálnym
prístupom v podmienkach neistoty inovovať a zlepšovať procesy na dennej
báze. Súčasťou školenia je i zadanie, na ktorom si môžu účastníci
overiť získané vedomosti.
Obsah kurzu
- Návyk kontinuálneho zlepšovania
/Kultúra organizácie, Čo kultúra kontinuálneho zlepšovania je / čo nie je, chyby implementácie Lean nástrojov do firemnej kultúry/
- Návyk zlepšovania
/Definovanie cieľového stavu, Postup šedou zónou neistoty, A3 formát, Disciplína súčasť budovania návyku/
- Návyk koučovania
/Koučing a Manažéri ako učitelia, Koučovanie prostredníctvom metodických otázok, Vzťah mentor-zlepšovateľ /
- Ako experimentovať
/Logická hra zameraná na experimentálny prístup/
Cieľová skupina
Všetci riadiaci pracovníci naprieč celou organizačnou štruktúrou organizácie
- vrcholový/stredný manažment,
- priemyselní/procesní/projektoví
- inžinieri a majstri
V poplatku sú zahrnuté náklady na zabezpečenie kurzu, prednáškovej sály, školiteľa, občerstvenia, obed a školiacich materiálov.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality