Detail kurzu
Strategický predaj
MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia
Popis kurzu
HLAVNÉ CIELE
- Zlepšiť aktivitu obchodníkov zameranú na obchodné ciele
- Využiť „business intelligence“ vo svojej práci na rozvoj akvizičnej činnosti.
- Zvýšiť efektívnosť predaja v portfóliu klientov pomocou pripravenej stratégie predaja.
- Zvýšiť motiváciu a sebavedomie obchodného tímu.
- Pochopíte a analyticky rozoberiete svoju obchodnú pozíciu
- Naučíte sa vytvátať víťaznú obchodnú stratégiu
- Prostredníctvom shadowingu zistíte nedostatky a získate okamžitú spätnú väzbu
- Oboznámite sa s kľúčovými prvkami konceptu strategického predaja pre úspešný B2B obchod
Obsah kurzu
- Identifikácia autorít nákupu (kto všetko rozhoduje o nákupe) a ako s nimi jednať
- Varovné signály, ohrozenia predaja (red flags) a ich eliminácia pre zlepšenie predaja
- Pochopenie a využitie svojich (firemných) silných stránok v predaji
- Dosahovanie výsledkov, ktoré sú dobré pre vás aj pre zákazníka (Win-Results koncept)
- Pochopenie ako reagujú (vnímajú) jednotlivé autority vašu ponuku, analýza postoja zákazníka
- Efektívne riadenie predajného času, poznanie predajného “lievika”
Metodika tréningu
Tréning pozostáva z teoretickej časti stratégie predaja, po ktorej nasledujú krátke workshopy účastníkov. Každý účastník pracuje na svojom súčasnom obchodnom prípade a výsledkom je príprava akčných krokov v rámci predajnej stratégie.
SHADDOWING
Shaddowing, teda tieňovanie zamestnanca na pracovisku používame na analýzu potrieb u zákazníka, na prípravu školenia ako aj na implementáciu nadobudnutých poznatkov zo školenia do praxe. Tréner individuálne pracuje so zamestnancami, počúva ich predajné rozhovory, dáva im okamžitú spätnú väzbu a koučing za účelom zlepšenia ich výkonu.
Cieľová skupina
- Predajcovia
- Vedúci obchodných oddelení
- Vedúci pracovníci naprieč odvetviami
Tréning realizujeme na mieru priamo pre Vašich zamestnancov a na základe analýzy potrieb zostavíme také cvičenia a praktické ukážky, ktoré sú v súlade s cieľmi Vašej spoločnosti. Tento prístup k predaju je vhodný predovšetkým pre obchodné projekty(komplexné riešenia), ktoré majú vysokú hodnotu, trvajú dlhšiu dobu a realizujú sa v značnom konkurenčnom prostredí.