Detail kurzu

OBCHODNÁ KOMUNIKÁCIA

AiO Education s.r.o.

Popis kurzu

Zvýšiť profesionalitu obchodníkov v komunikácii a obchodných rokovaniach s obchodnými partnermi, získať vedomosti a zručnosti účinného vedenia obchodnej činnosti, osvojiť si efektívne komunikačné návyky v oblasti prezentácie odbornej problematiky, sebaprezentácie a aktívneho počúvania pri obchodných rokovaniach.

Obsah kurzu

  • Zásady rozvíjania úspešnej obchodnej činnosti
  • Hlavné úlohy obchodníka a orientácia na zákazníka
  • Znaky úspešného obchodného rozhovoru
  • Profesionálne vystupovanie, pozitívna reprezentácia seba a firmy
  • Efektívna komunikácia, aktívne počúvanie, spätná väzba
  • Argumentácia, presviedčanie, vyjednávanie
  • Prvky, ktoré zákazníka ovplyvňujú počas rozhovoru
  • Zvládanie námietok, ovplyvňovanie a získavanie súhlasu
  • Signály kúpy
  • Techniky uzatvorenia predaja

Cieľová skupina

  • Začínajúcim aj skúseným obchodníkom
  • Predajcom
  • Key account manažérom
  • Všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi
  • Reprezentantom
Certifikát Účastník školenia získa osvedčenie o absolvovaní.
Hodnotenie




Organizátor